مامور پلیس هنگام تعقیب سارقی، تصادف کرد و جانش را از دست داد.

مامور پلیس هنگام تعقیب سارقی، تصادف کرد و جانش را از دست داد.

به‌دنبال اين حادثه سارق موفق به فرار شد اما بعد از گذشت 5‌ماه به دام افتاد.27فروردين‌ماه مأموران گشت موتورسوار كلانتري135 بهاران در حال گشت بودند كه براي بنزين زدن وارد جايگاه سوخت شدند. در آنجا به 2موتورسوار كه پلاك را گل‌آلود كرده بودند و رفتارهاي عجيبي داشتند، مشكوك شدند.

يكي از مأموران به سمت آنها رفت و سوئيچ موتور را برداشت. 2پسرمرموز به محض ديدن پليس فرار كردند اما يكي از آنها كه نوجوان 15ساله‌اي بود دستگير شد. اما ديگري كه جوان 22ساله‌اي بود فرار كرد. مأمور ديگر كه استوار دوم بود و محمد رضايي نام داشت به تعقيب متهم فراري پرداخت. او با سرعت هرچه تمام‌تر مي‌دويد و مأمور پليس هم در تعقيب او بود كه پسر نوجوان به سمت پل بهاران رفت و همانجا بود كه خودروي پرايدي كه با سرعت در حال حركت بود با مأمور پليس برخورد كرد و او نقش زمين شد.

  • يك ساعت بعد

متهم موفق به فرار شد و مأمور پليس براي مداوا به بيمارستان انتقال يافت. تلاش پزشكان براي نجات او فايده‌اي نداشت و مأمور پليس در اين حادثه به شهادت رسيد. از سوي ديگر متهم 15ساله‌اي كه در اين حادثه دستگير شده بود به شعبه چهارم دادسراي ناحيه 34تهران انتقال يافت. وي وقتي پيش روي قاضي عموزادي قرار گرفت خود را بي‌گناه دانست اما وقتي شواهد را عليه خود ديد به زورگيري با همدستي سعيد متهم فراري و دوست ديگرش اقرار كرد.

كارآگاهان جست و جوي خود را براي دستگيري سارق فراري آغاز كردند تا اينكه او اول شهريور‌ماه پس از 5‌ماه فرار دستگير شد. اين جوان 23ساله وقتي در برابر قاضي قرار گرفت، گفت: من با همدستي 2نفر از دوستانم در قالب گروه‌هاي 2يا 3نفره به سرقت مي‌رفتيم. شگردمان اين بود كه پس از شناسايي طعمه‌هايمان به سمتشان مي‌رفتيم و با تهديد چاقودست به زورگيري مي‌زديم. معمولا طعمه هايمان را از ميان اتباع خارجي انتخاب مي‌كرديم تا شكايت نكنند.

وي ادامه داد: 7سرقت را 2نفره و 20سرقت را 3نفره انجام داديم. روز حادثه هم وقتي پليس به ما مشكوك شد فرار كردم اما فكرش را نمي‌كردم كه همين اتفاق باعث مرگ مأمور مي‌شود.به گزارش همشهري، در بررسي‌ها مشخص شد كه راننده پرايد به‌دليل تخطي از سرعت مطمئنه باعث مرگ مأمور شده است. از سوي ديگر بررسي‌ها در اين پرونده براي شناسايي شاكيان احتمالي ادامه دارد.

کد خبر 344545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha