معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از آمادگی کامل مدیریت شهری پایتخت برای برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب خبرداد.

ناصراماني با اعلام اين خبر گفت: شهرداري تهران پس از افتتاح مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب قاطعانه اعلام كرده است كه آمادگي كامل براي برگزاري تمامي نمايشگاه‌ها را در اين مجموعه نمايشگاهي دارد. وي با اشاره به برگزاري موفق نمايشگاه بين‌المللي كتاب در شهر آفتاب افزود: با وجود پيش‌داوري‌هايي كه با هدف عدم‌امكان برگزاري نمايشگاه كتاب در خارج از شهر بيان مي‌شد اما خوشبختانه شاهد بوديم كه هم ناشران و هم بازديدكنندگان از شرايط موجود رضايت كامل داشتند.

اينطور كه اماني عنوان كرد در تمامي بخش‌هاي نمايشگاه كتاب (تعداد بازديدكنندگان، فروش كتاب و...) نسبت به نمايشگاه‌هاي قبلي شاهد رشد چشمگيري بوديم. وي با بيان اينكه هم‌اكنون خيلي از نواقص مجموعه نمايشگاهي به نسبت گذشته رفع شده است، تصريح كرد: برگزاركنندگان نمايشگاه مطبوعات، دوستان ما در وزارت ارشاد هستند كه مديريت شهري يك تجربه همكاري خوب (برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب) با آنان داشته است. وي اضافه كرد: بايد اعلام كنم كه آمادگي كامل داريم تا بالاترين سطح تعامل را در برگزاري نمايشگاه مطبوعات برقرار كنيم.

معاون شهردار تهران با تأكيد براينكه اهالي فرهنگ و رسانه به مشكلاتي كه بر اثر برگزاري نمايشگاه‌ها در داخل شهر تهران به‌وجود مي‌آيند كاملا واقف هستند، گفت: برگزاري نمايشگاه‌ها در داخل شهر با توجه به معضلاتي كه پديد مي‌آورند به هيچ عنوان توجيه‌پذير نيست. اماني در پايان با بيان اينكه متأسفانه مقاومت‌هايي براي بيرون بردن نمايشگاه از داخل پايتخت وجود دارد، افزود: اخيرا هم شنيده‌ايم كه قرار است نمايشگاهي ديگر بازهم در داخل تهران برگزار شود.

گفتني است طي روزهاي اخير انتقادهاي فراواني نسبت به برگزاري نمايشگاه‌ها در مجموعه فعلي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران واقع در بزرگراه چمران از سوي شهروندان و اعضاي شوراي شهر تهران مطرح مي‌شود. هم‌اكنون نيز نمايشگاهي پرازدحام در حال برگزاري است كه ترافيك ناشي از آن، باعث اختلال در حركت خودروها در مسيرهاي بزرگراه‌هاي صدر، چمران، مدرس، كردستان و خيابان‌‌هاي وليعصر و سئول شده است.

از سوي ديگر اعلام شده در آبان‌ماه نيز نمايشگاه پرازدحام خودرو در همين مجموعه برگزار مي‌شود. اين در حالي است كه مجموعه شهر آفتاب با ايجاد زيرساخت‌ها و امكانات لازم ازجمله امكانات حمل‌ونقل عمومي و پاركينگ مي‌تواند محيطي مناسب براي برگزاري نمايشگاه‌هايي كه بازديدكنندگان فراواني دارد، باشد.

کد خبر 344329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha