همشهری آنلاین: شکست سنگین آلمان مقابل چک و شکست انگلیس در برابر روسیه.

با پیروزی 3 بر 0 جمهوری چک بر آلمان ، این تیم نیز در گروه چهارم، راهی رقابت‌های جام قهرمانی اروپا شد. در تنها گروه هشت تیمی، یعنی گروه اول که هر تیم باید در مجموع چهارده دیدار برگزار کند، تیم‌های لهستان با ۲۴ امتیاز، پرتغال با ۲۳ امتیاز، صربستان و فنلاند هر کدام با بیست امتیاز به ترتیب اول تا چهارم هستند. باید یادآور شد که از هر گروه دو تیم به طور مستقیم به جام اروپا صعود می‌کنند.
 
در گروه دوم که به گروه مرگ معروف است، اسکاتلند در صورت پیروزی در مقابل گرجستان می‌توانست کار را یکسره کرده و عازم رقابت‌های اروپا شود، اما با نتیجه ۲ بر 0 بازی را واگذار کرد.حالا ایتالیا و فرانسه هرکدام با یک بازی کمتر و کسب به ترتیب ۲۳ و ۲۲ امتیاز دوم و سوم هستند. 
  
در گروه سوم، یونان با پیروزی در مقابل ترکیه می‌رود تا از مقام قهرمانی خود دفاع کند. در این گروه اکنون رقابت بین ترکیه و نروژ بر سر تنها بلیت باقی مانده است.
 
در گروه پنجم کرواسی صدر نشین است و انگلیس با شکست ۲ بر ۱ در مقابل روسیه برای حضور در اروپا با دشواری روبرو شده است.

در گروه ششم‌، علیرغم تساوی سوئد با ایرلند شمالی، به نظر می‌رسد که شاهد حضور سوئد و اسپانیا در رقابت‌های جام اروپا باشیم.
 
در آخرین گروه، رومانی با پیروزی ۲ بر 0 در مقابل لوکزامبورگ کار را یکسره کرد. اما در رقابت بر سر تیم دوم این گروه، به نظر می‌رسد که هلند با پیروزی ۲ بر 0 در مقابل اسلوونی و کسب ۲۳ امتیاز نسبت به بلغارستان که با یک بازی کمتر در رتبه سوم جای دارد، از شانس بیشتری برخوردار باشد.

کد خبر 34400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز