همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: طبق گزارشات رسیده از شرکت NPD ایکس باکس وان پر فروش‌ترین کنسول در آمریکا در ماه جولای شد.

کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت نسبت به کنسول پلی‌استیشن ۴ فروش پایین‌تری داشته است. تلاش‌های این شرکت برای بهبود شرایط هم چندان تاثیرگذار نبوده؛ اما به نظر می‌رسد که کاهش قیمت‌های اخیر این کنسول که از قبل از نمایشگاه اي تري 2016 امسال صورت گرفته بود، روی فروش ایکس‌باکس وان تاثیر زیادی داشت و باعث شده که فروش آن از پلی‌استیشن ۴ در آمریکا بیشتر شود.

از زمان انتشار این دو کنسول تا الان در مدت زمان های کمی ایکس باکس وان توانسته از پلی استیشن 4 بیشتر فروش کند. در اکتبر سال گذشته همزمان با انتشار بازی HALO 5 مایکروسافت توانست از سونی بیشتر بفروشد.

مایکروسافت در بیانیه‌ی رسمی خودش گفته که براساس آمار سازمان NPD میزان ساعت‌های بازی کردن با کنسول ایکس‌باکس وان ۱۸درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است و این میزان به ۱٫۵۵ میلیارد ساعت رسیده است. 

به نظر می‌رسد که استقبال از کنسول ایکس‌باکس وان در چند ماه اخیر بسیار زیاد بوده است.

 تمام موجودی‌های ایکس‌باکس وان اسلیم که تنها چند هفته است که راهی بازار شده، به پایان رسیده و مایکروسافت از این اتفاق خوشحال است.

 باید به این موضوع اشاره کنیم که آمار سازمان NPD هفته‌ آینده به شکل رسمی منتشر می‌شود و امیدواریم آمار و ارقام بیشتری دربار‌ه‌ی این موضوع منتشر شود.

منبع: GAME SPOT

کد خبر 343320

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha