همشهری آنلاین: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: مدال آوری کاروان ورزشی ایران از بامداد شنبه ۲۳ مردادماه با مسابقه کیانوش رستمی در رشته وزنه برداری آغاز می‌شود.

«سید نصرالله سجادی » امروز در ششمین روزی بازی ها در گفت وگو با خبرنگاران اعزامی درباره نخستین برد تیم والیبال ایران در المپیک اظهار داشت: والیبال روزهای بهتری در المپیک خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در سی و یکمین دوره بازی های المپیک به مصاف کوبا رفت و به نخستین پیروزی خود در المپیک دست یافت.
وی درباره عملکرد روز گذشته محتبی عابدینی در رشته شمشیربازی گفت: عابدینی عالی کار کرد و توانست عنوان چهارمی را کسب کند.

همچنین معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش وجوانان هم از تلاش عابدینی برای کسب عنوان چهارمی در این رقابت ها قدردانی کرد و افزود: خودباوری او مثال زدنی بود.
«سید مناف هاشمی » در عین حال گفت: پاداش قهرمانان المپیکی در مراسمی با نظر وزیر ورزش و جوانان به همراه پاداش قهرمانان سال ٩٤ ، پرداخت خواهد شد.

سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از 16مردادماه بطور رسمی و با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور در 28 رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است.

کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی های شرکت کرده است.

کد خبر 342902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha