چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت Take-Two از فروش گزارش مالی خود را برای سال ۲۰۱۷ که تا پایان ماه جوئن است را منتشر کرد. به لطف بازی GTA V در دوحالت تکنفره و آنلاین این بازی، موفقیت مالی زیادی را برای این شرکت آورده است.

درآمد این شرکت 13 درصد افزایش داشته و به مبلغ بیش از 311 میلیون دلار رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته درآمد این شرکت 273 میلیون دلار بوده است.

این شرکت به این موضوع اشاره کرد که بازی‌های GTA V، GTA Online، NBA 2K16 و Battleborn سهم زیادی از درآمدهای این شرکت در سال مالی ۲۰۱۷ داشته‌اند.

 البته مدیرعامل شرکت Take-Two به این موضوع اشاره کرد که استقبال از بازی Battleborn زیاد نبود و انتظارات سرمایه‌گذاران بازی را برآورده نکرد.

قسمت جالبه این گزارش درباره معرفی پروژه‌های ساخت بازی کمپانی راک استار است که در این گزارش آمده است این کمپانی بر روی چند پروژه مشغول به کار است و به زودی نام این پروژه‌ها فاش می‌شود.

نکته‌ای که در این جا قابل ذکر است که دو احتمال برای پروژه‌های در دست طراحی کمپانی راک استار است. قبلا جزییاتی از بازی Red Dead Redemtion 2 لو رفته بود و احتمال دارد که این یکی از بازی‌های صلی این کمپانی برای رونمایی باشد.

منبع: GameSpot

 

 

کد خبر 342842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha