همشهی آنلاین: دادستان کل کشور از پی‌گیری جدی بررسی فیش‌های حقوقی غیر متعارف توسط کی کارگروه خبر داد و گفت پول‌های به ناحق گرفته شده حتما به بیت‌المال بازخواهد گشت.

محمد جعفر منتظری حجت‌الاسلام

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث فیش‌های حقوق‌های نجومی گفت: در کارگروهی که به منظور بررسی فیش‌های حقوقی مقرر گردیده به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم. لیست‌های مختلفی از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و سايرين دریافت کردیم. لیستی 1600 نفره‌ای گرفته‌ایم که از این افراد تعداد زیادی نیستند که حقوق آنچنانی می‌گیرند آنطور که در مسئله فیش‌های حقوقی اشاره شد مدیران ما انقدر فاسد نیستند و در بخش قابل توجهی از حقوق‌ها مبانی قانونی و مصوباتی وجود دارد که در آن ولنگاری بوده است ؛ اما همین مقدار کم هم در نظام جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نیست؛ چراکه نظام ما مبتنی بر مبنای دینی و قرانی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام مظلومی است؛ از دشمنانی که در راس آن آمریکا و جهان استکبار است تا بعضی از کسانی که دورن هستند و لباس دشمن نپوشیده‌اند اما عمل آنها ضربه‌هایی به نظام می‌زند به جمهوری اسلامی ایران ظلم و ستم روا داشته می‌شود.

دادستان کل کشور در پایان یادآور شد: کارگروهی که به منظور بررسی فیش‌های حقوقی تشکیل شده، کارشان را به صورت جدی پیگیری می‌کنند ؛ اما کار گسترده است و احتیاج است که هم مبانی قانونی و هم مصوباتی که دستگاه‌های دیگر داشته‌اند بررسی شود و آنجایی که پولی به ناحق گرفته باشند به بیت‌المال برخواهد گشت.

کد خبر 342813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha