پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مایکروسافت در سه ماه گذشته تنها ۱٫۲ میلیون گوشی لومیا فروخته است. این شرکت آمار دقیقی از فروش کلی گوشی‌های لومیا در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ منتشر نکرده است.

شرکت مایکروسافت به‌تازگی گزارش مالی خودش در سه‌ماهه‌ی گذشته را اعلام کرده و مشخص شده که بین ماه‌های آوریل تا ژوئن فروش کلی گوشی‌های لومیا به ۱۳٫۸ میلیون دستگاه رسیده است.

البته از آنجایی که مایکروسافت آمار فروش گوشی‌های خودش در سه ماهه‌های قبلی را اعلام کرده بود، به راحتی می‌توان متوجه فروش گوشی‌های لومیا در سه ماهه‌ی گذشته شد. این شرکت در سه ماهه‌ی اول سالی مالی خودش ۵٫۸ میلیون، در سه ماهه‌ی دوم ۴٫۵ میلیون و ۲٫۳ میلیون گوشی در سه ماهه‌ی سوم فروخته است. با این حساب در سه ماهه‌ی گذشته هم این شرکت ۱٫۲ میلیون دستگاه گوشی فروخته که فروش کلی گوشی‌ها را به ۱۳٫۸ میلیون دستگاه رسانده است.

ماه‌های آوریل تا ژوئن جزو سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی مایکروسافت و سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آیند.

آمار فروش گوشی‌های شرکت مایکروسافت خیره کننده نیست فروش آن در سال‌ گذشته هم کاهش داشته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعا مایکروسافت در سه ماهه‌های آینده هیچ گوشی نمی‌فروشد و آمار فروش بخش موبایل آن به صفر می‌رسد.

البته شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که مایکروسافت در حال ساخت گوشی جدیدی با نام سرفیس فون است که اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

منبع: sec.gov

کد خبر 342113

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha