همشهری آنلاین: یک منبع در داخل شهر موصل روز یکشنبه از اهتزاز پرچم عراق بر روی شماری از خانه های موصل و همچنین نوشته شدن عبارت مرگ بر داعش بر دیوارهای این شهر در نقاط مختلف خبر داد.

 پرچم عراق بر روی خانه های موصل به اهتزاز درآمد

به گزارش ايرنا به نقل از  پایگاه خبری السومریة نیوز، این منبع گفت: افراد ناشناس در شهر موصل با این اقدام خود موجب ترس و خشم تروریست های داعش شدند، که در مقابل تروریست های داعش اقدام به پایین آوردن پرچم های عراق و پاک کردن شعارها نمودند.

یک مقام امنیتی عراق در این باره گفت: افراد ناشناس همچنین پرچم عراق را بالای مسجد البغدادی در مرکز موصل نصب کردند و تروریست های داعش با دیدن این پرچم ها و با حالت پریشانی، آمادگی های خود را برای مقابله با نیروهای عراقی افزایش دادند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: تروریست های داعش با ایجاد پست های بازرسی اقدام به تفتیش خانه ها و تعقیب جوانان این شهر کردند.

منابع محلی داخل شهر موصل گفتند: تروریست های داعش که از پیشروی روز گذشته نیروهای عراقی و آزادسازی چند روستا در نزدیکی موصل دچار نگرانی و ترس شدید شده اند، خیابان های شهر موصل را از عناصر حسبه (پلیس دینی داعش) خالی کردند.

عراق از 19 خرداد ماه سال 93 تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش مواجه بوده است؛ در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی، تکریت و فلوجه را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.

کد خبر 341699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha