همشهری آنلاین: دوم مرداد، آخرین مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد منتهی به پایان سال ۱۳۹۴ اشخاص حقوقی و همچنین صاحبان درآمد املاک اجاری در شهر تهران و استان های ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر است.

مالیات

به گزارش ایرنا، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده بود سی و یکم تیرماه، آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و اجاره املاک برای عملکرد سال 1394 است.

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور نیز گفته بود: براساس قانون مالیات‌های مستقیم، سی‌و‌یکم تیر آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و اجاره املاک برای عملکرد سال 1394 است و این مهلت قابل تمدید نیست.

اداره‌های مالیاتی از دوشنبه تا پنجشنبه هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم (بیست و هشتم تا سی و یکم تیرماه)، تا ساعت 21 درباره اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی پاسخگو بودند و مودیان را راهنمایی کردند.

با این همه از آنجا که سی‌و‌یکم تیرماه امسال با پنجشنبه مصادف شد و تعطیلی برخی اداره‌های مالیاتی استان‌ها در این روز، رئیس کل سازمان امورمالیاتی بیست و هشتم تیرماه گفت: این اداره‌ها جمعه و شنبه (یکم و دوم مردادماه) تا ساعت 21 آماده دریافت اظهارنامه و پاسخگویی و راهنمایی مودیان مالیاتی خواهند بود.

از این رو، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد مودیان شهر تهران و استان‌های ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر فرصت دارند جمعه و شنبه (یکم و دوم مردادماه) با مراجعه به تارنمای سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارسال اظهارنامه الکترونیکی و پرداخت مالیات اقدام کنند.

کد خبر 340755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha