همشهری آنلاین: وزیر ورزش از انتشار میزان مبلغ قراردادهای بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در راستای شفاف‌‍‌سازی خبر داد و گفت: در لایحه نظام باشگاه‌داری، موضوع قراردادهای میلیاردی بازیکنان ساماندهی می‌شود.

سرخابی

 محمد گودرزی وزير ورزش و جوانان در گفت‌وگو با سايت خانه ملت، ضمن انتقاد از انعقاد قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال، گفت: برخی نهادها و شرکت‌های خصوصی که تحت نظر دولت هستند اقدام به باشگاه‌داری می‌کنند و در این بین گاهی ممکن است سقف قراردادها را رعایت نکنند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید خصوصی‌سازی در عرصه ورزش و باشگاه‌های فوتبال انجام شود، اظهار کرد: مطمئنا بخش خصوصی رعایت جیب خودش را می‌کند.

وی با اشاره به این که در راستای شفاف‌سازی میزان مبلغ قراردادهای بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به زودی منتشرخواهیم کرد، گفت: سایر تیم‌های ورزشی نیز باید سقف قراردادها را رعایت کنند.

گودرزی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از طریق تدوین لایحه نظام باشگاه‌داری به دنبال ایجاد سازوکار مناسب برای ساماندهی این بخش از ورزش است، افزود: این لایحه آماده است و در انتظار طی شدن مراحل قانونی و ارائه به مجلس شورای اسلامی برای تبدیل شدن به قانون است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با قانونی شدن این امر، تکلیف باشگاه‌ها از نظر نوع اداره مشخص خواهد شد؛ از این رو بحث قراردادهای بازیکنان نیز ساماندهی می‌شود ولی سقف و کف برای میزان قراردادها مشخص نشده است.

کد خبر 340477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha