دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

زن جوان وقتی به‌خاطر بیکار بودن شوهرش از خانه قهر کرد نمی‌دانست شوهر خشنش قهر او را با ضربات مرگبار چاقو پاسخ می‌دهد.

متهم

 

عصر دوم مهرماه سال92 زني با پليس تماس گرفت و از حادثه‌اي هولناك خبر داد. او گفت دامادش براي برگرداندن دخترش به خانه او رفته اما با چاقو به جان دخترش افتاده است. دقايقي از اين خبر مي‌گذشت كه گروهي از مأموران راهي محل حادثه در منطقه پاكدشت شدند. صاحب خانه از ترس فرار داماد خشن در را بسته بود. وقتي او در را باز كرد و مأموران وارد خانه شدند، معلوم شد مرد جوان با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است.

به اين ترتيب متهم به قتل بازداشت و جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل شد. مرد جوان در بازجويي‌هاي اوليه به قتل همسرش اعتراف كرد و گفت چون او از خانه قهر كرده و به خانه مادرش رفته بود مي‌خواست او را به خانه برگرداند اما با يكديگر درگير شدند و اين حادثه اتفاق افتاد. از آنجا كه همه شواهد و مدارك عليه اين مرد بود پرونده وي با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست از دادسراي پاكدشت به شعبه دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه صبح ديروز در شعبه چهارم، به رياست قاضي اصغر عبداللهي برگزار شد ابتدا نماينده دادستان كيفرخواست را قرائت كرد و خواستار مجازات متهم شد. در ادامه مادر مقتول به‌عنوان ولي دم و همچنين از طرفي دختر 12ساله مقتول خواستار قصاص قاتل شدند.

سپس به دستور قاضي متهم در جايگاه ايستاد تا در برابر اتهام مباشرت در قتل عمدي از خود دفاع كند. او ضمن اعتراف به جنايت گفت: من و همسرم 9سال با يكديگر زندگي مي‌كرديم و حاصل ازدواج‌مان هم يك دختر بود. من مدت‌ها در كار توليد نان فانتزي بودم اما از مدتي قبل از حادثه بيكار شدم و همين موضوع باعث ايجاد اختلاف بين من و همسرم شد. او سر كار مي‌رفت و تلاش زيادي مي‌كرد اما من در اوج بيكاري بودم. به همين دليل يك روز همسرم قهر كرد و به خانه مادرش رفت. من چند مرتبه تلاش كردم كه دوباره او را به خانه برگردانم اما فايده‌اي نداشت.

روز حادثه به خانه مادرزنم رفتم. اما هنوز همسرم از سركار برنگشته بود. صبر كردم تا آمد. مي‌خواستم با او صحبت كنم اما همان اول كار، جر و بحث‌مان شد. نمي‌دانم چطور شد اما ناگهان چاقويي از آشپزخانه برداشتم و چند ضربه به همسرم زدم. من با نيت ادامه زندگي دنبال همسرم رفته بودم و نمي‌خواستم چنين كاري كنم اما در اوج عصبانيت تصميم اشتباهي گرفتم و همه‌‌چيز را خراب كردم. حالا هم از خانواده همسرم مي‌خواهم كه من را ببخشند.در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و به اتفاق آرا اين مرد را به قصاص محكوم كردند. درصورتي كه رأي دادگاه در ديوان عالي كشور تأييد شود او به دار مجازات آويخته خواهد شد.

کد خبر 339686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha