همشهری آنلاین: رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: شهدا و ایثارگران با فداکاری و از خودگذشتگی خود افتخار بزرگی در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسانده و برگ زرینی به افتحارات کشور عزیزمان افزودند.

 احمد جلیلی صفت

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این مطلب را حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت در دیدار با خانواده های آزادگان و جانبازان این نیرو که با حضور امیرسرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نهاجا انجام شد عنوان کرد و گفت: یکی از افتخارات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس قدم برداشتن در مسیر رضای خدا و آرمان های انقلاب و اسلام عزیز بود.

وی اضافه کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی بسیار اتفاق افتاد که رزمندگان جوان ما توانستند با عملیات های خود دنیا را متعجب کنند و این افتخارات در حالی اتفاق افتاد که کشور ما از هر لحاظ در شرایط تحریم قرار داشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در ادامه ضمن توصیه به جوانان در پیروی از منش شهدا اظهار داشت: مطالعه زندگی شهدا دانشگاه رشد و تعالی اخلاقی برای نوجوانان و جوانان است که می تواند آنان را از هرگونه آسیب روحی و روانی مصون نگه دارد.

جلیلی صفت تصریح کرد: در زمینه نشر فرهنگ شهادت، خانواده های شهدا می توانند نقش ارزنده ای ایفا کنند و با انجام فعالیت های فرهنگی مناسب و معرفی روش زندگی رزمندگان، ادامه دهنده راه آنان باشند.

وی ضمن تقدیر از امیر شاه صفی در برگزاری جلسات دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: این یک اقدام ارزشمندی است که به همت فرمانده غیور و ولایت مدار نیروی هوایی ارتش به صورت هفتگی انجام می شود و شایسته قدردانی و سپاس است.

کد خبر 339643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha