همشهری آنلاین: نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای نمونه دولتی پس از ۹ روز از موعد مقرر اعلام شد.

به گزارش فارس، آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای نمونه دولتی سال تحصیلی 96-95، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار شد.

مقرر شده بود نتایج آن ۱۲ تیر ماه اعلام شود اما دوازدهم تیر ماه، زمان اعلام نتایج، ۲۰ تیر ماه از سوی سایت آموزش و پرورش تهران اعلام شد و در نهایت با یک روز تأخیر از زمان مقرر دوم، امروز نتایج آزمون اعلام شد.

داوطلبان برای دریافت نتیجه آزمون به سایت www.azmoon.tehranedu.ir مراجعه کنند؛ پذیرفته‌شدگان می‌توانند از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ تیر ماه در تمام ایام هفته به غیر از پنج شنبه و جمعه از ساعت 8 الی 14 برای ثبت‌نام (در رشته انتخابی در هنگام ثبت‌نام) به مدرسه محل پذیرش مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان صرفاً در رشته‌محل پذیرفته شده ثبت‌نام می‌شوند و امکان جابه‌جایی رشته وجود ندارد اما شرایط و ضوابط پذیرش و ثبت درخواست انتقال دانش‌آموزان از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ تیر ماه وجود دارد.

موارد مورد توجه برای انتقال: قبولی در آزمون ورودی، درج تقاضای انتقال از طریق سایت، وجود ظرفیت خالی در رشته پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضا، کسب حداقل نمره تراز آخرین فرد قبولی در مدرسه مورد درخواست، در صورت پذیرش متقاضی در مدرسه مقصد، قبولی دانش،آموز در مدرسه مبدأ کان لم یکن تلقی شده و امکان انصراف وجود نخواهد داشت؛ در ضمن متقاضیان از مراجعه حضوری به مناطق و این اداره کل خودداری کنند.

نتایج نقل و انتقالات از تاریخ 11 مرداد ماه از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

دانش‌آموزانی که نسبت به نتیجه آزمون اعتراض دارند می‌توانند از تاریخ 21 لغایت 29 تیرماه صرفاً از طریق سایت نسبت به تکمیل فرم اعتراض اقدام کنند؛ متقاضیان از مراجعه حضوری به مناطق و این اداره کل خودداری کنند؛ نتایج اعتراضات در هفته اول مرداد ماه در همین سایت اعلام خواهد شد.

کد خبر 339590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha