یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تالار هنر با هدف حمایت از هنرمندان و فعالین عرصه هنرهای نمایشی، امکان حضور و استفاده بهتر و بیشتر از تجربه و دانش هنرمندان، کارشناسان و گروه های فعال تئاتری و کشف استعداد و ارتقاء سطح فعالیت نمایشی در شهر اصفهان جشنواره های فصلی تئاتر برگزار می کند.

تالار هنر جشنواره فصلی تاتر برگزار می‌کند

به گزارش روابط عمومي‌ تالار هنر، تالار هنر با هدف حمايت از هنرمندان و فعالين عرصه هنرهاي نمايشي، امكان حضور و استفاده‌ي بهتر و بيشتر از تجربه و دانش هنرمندان، كارشناسان و گروه‌هاي فعال تئاتري و كشف استعداد و ارتقاء سطح فعاليت نمايشي در شهر اصفهان جشنواره هاي فصلي تاتر برگزار مي‌كند.

حميد رضا مكارمي‌ مدير تالار هنر در اين خصوص گفت: اين جشنواره با هدف تقويت و ارتقاء فرهنگ عمومي‌شهروندان شهر اصفهان به كمك هنرهاي نمايشي در فصل تابستان در دو بخش نمايش هاي بيروني - محيطي، نمايش هاي كوتاه برگزار مي‌شود.

مكارمي‌ تصريح كرد: موضوعات جشنواره شامل؛ مضامين حقوق شهري، هويت و كرامات انساني، تحكيم نهاد خانواده، فرهنگ همسايگي و آپارتمان نشيني، فرهنگ عفاف و پاكدامني، مشاركت عمومي‌ در زندگي شهري، تشكل هاي مردمي‌و نقش آن در فرهنگ شهري، نشاط و شادي و طراوت در زندگي شهري و خانوادگي، مضامين مربوط به دفاع مقدس و فرهنگي ايثار، تكريم خانواده شهدا و معرفي شهداي اصفهان، معرفي مفاخر و نخبگان شهر اصفهان، موضوعات مرتبط با شهر اصفهان (تاريخ و ابنيه تاريخي، زاينده رود، جذب گردشگران و گردشگري و ...) مي‌باشد.

آخرين مهلت ارسال آثار در بخش نمايش هاي بيروني محيطي يكم مرداد ماه، و ارسال نمايشنامه هفتم مرداد مي‌باشد.

علاقمندان جهت ارسال آثار و شركت در جشنواره مي‌توانند به دبيرخانه جشنواره تالار هنر واقع در ميدان لاله مراجعه و يا با شماره تلفن 35660881 مراجعه فرمايند.

شايان ذكر است اين برنامه به صورت فصلي برگزار مي‌شود.

کد خبر 339544

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha