همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام، حضور گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، ما از مسیر آ‌رمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم.

روحانی

مهر نوشت: رئیس جمهور در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران گفت: یکی از آرمان های مردم مسلمان منطقه، امنیت منطقه است و یکی از راه های تامین امنیت منطقه هم این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند.

رئیس جمهور افزود: ملت مسلمان فلسطین 70 سال است که از وطن اصلی خود دور مانده است اشغالگرانی ‌آنجا را اشغال کرده اند که متاسفانه به هیچ یک از قوانین بین المللی و اصول انسانی پایبند نیستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان پایگاهی برای استکبار و آمریکا در منطقه است تصریح کرد: امروز هر کشوری با این پایگاه مبارزه کند و بخواهد که ملت مسلمان منطقه دارای ثبات و امنیت باشد، این امر خوشایند استکبار جهانی نیست.

روحانی گفت:‌ امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام، حضور گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، ما از مسیر آ‌رمان آزادی فلسطین فاصله گرفته ایم.

رئیس جمهور تصریح کرد: برای اینکه ما به این آرمان برسیم راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه های ترویستی و تکفیری نداریم.

کد خبر 338683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha