چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر کار در پاسخ به اظهارات رئیس سازمان بازرسی در باره انتصاب مدیر عامل بانک رفاه گفت؛ این انتصاب طبق ضوابط بوده و هیچ حکمی در خصوص نامبرده قبلا صادر نشده بود.

ربیعی

به دنبال اظهارات ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص اعمال فشار در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه و ارتباط آن با یکی از نزدیکان رئیس جمهوری، علی ربیعی درگفت‌وگو با ایرنا تاکید کرد که اساسا انتصاب یا عزل مدیران عامل بانک‌ها دارای رویه و ضوابط خاصی است که با نظارت دستگاه‌های ناظر اعمال و اجرا می‌شود.

ربیعی با اعلام اینکه انتصاب مدیرعامل بانک رفاه نیز با همین رویه صورت گرفته است، افزود: مجمع بانک‌ها مدیرعامل را انتخاب و پس از استعلام از مراجع متعدد برای تایید صلاحیت عمومی و حرفه‌ای این انتصاب صورت می‌گیرد که درمورد انتصاب مدیرعامل بانک رفاه نیز این روند طی شده است.

وزیر رفاه درمورد اظهارات مطرح شده مبنی براینکه مدیرعامل بانک رفاه دارای پرونده قضایی در مسئولیت قبلی خود در دولت گذشته بوده است، گفت: تاکنون هیچ حکمی ار مراجع قضایی مبنی بر عدم بکارگیری این فرد صادر و اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: برکناری مدیرعامل بانک رفاه در چارچوب برخورد دولت با دریافت کنندگان حقوقهای غیرمتعارف صورت گرفته و فارغ از مباحث مطرح شده است.

ربیعی گفت: محمدعلی سهمانی به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه معارفه و شروع به کار می‌کند. سهمانی پیش از این مدیرعامل بانک توسعه و تعاون بود.

کد خبر 338582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha