پرستو صالحی که در سال‌های اخیر با حضور پررنگ در فضای مجازی همواره پرحاشیه و پرخبر بوده، شامگاه پنجشنبه همراه برادرش به برنامه «ماه عسل» آمد و در مقابل چشم‌های بهت‌زده انبوه مخاطبان تلویزیون، بخش‌های تاریک و دردناک زندگی خود را روایت کرد.

ماه عسل تلویزیونماه عسل

به گزارش همشهري، بازيگر سريال «زير آسمان شهر» درست همان روزي مقابل احسان عليخاني نشست كه رسانه‌ها از توليد فصل چهارم اين مجموعه خاطره‌انگيز به كارگرداني مهران غفوريان خبر داده بودند. صالحي هر چند در چند سال اخير بسيار كم‌كار شده اما نامش چندبار سر زبان‌ها افتاده؛ ازجمله براي اشاره به روابط ناسالم در سينما و تلويزيون، بار ديگر براي اشك‌هايي كه پس از باخت استقلال به پرسپوليس سرازير شد و اخيرا هم با امضاي نامه بازيگران زن خطاب به مديران ارشد تلويزيون.

روايت زندگي خانواده صالحي با حضور امير صالحي آغاز شد كه از پدرش گفت. در ادامه پرستو صالحي روي صحنه آمد و با اشاره به دوران خوب كودكي، ادامه داد: «بحران خانواده ما از يك منقل و دوست‌هاي پدرم شروع شد. به‌تدريج رفتار پدر تغيير كرد و دعواها و ظرف شكستن‌ها آغاز شد. من نيامده‌ام اينجا كه بگويم پدرم بد است، آمده‌ام بگويم كه اعتياد پدرمان را از ما گرفت.

من در دوران دبستان 11بار مدرسه عوض كردم.» اين بازيگر جوان ضمن اشاره به تلاش‌هاي پرشمار براي ترك اعتياد پدرش، افزود: «كار به جايي رسيد كه ناچار شديم خانه‌مان را بفروشيم و پدرم هم از كارش اخراج شد. بعد يك تاكسي نارنجي خريد و يك‌بار كه براي رساندن من آمده بود مدرسه، سوار نشدم.

تا اينكه سال75 پس از درگيري با مادرم، پدرم 13سال رفت و ما را ترك كرد. در اين مدت من بازيگر شدم و فقط يك‌بار جلوي برج ميلاد پدرم را از دور ديدم.» صالحي درباره مرگ پدرش در تنهايي هم گفت: «من و امير پشت در خانه پدرم رفتيم كه امير در را شكست و رفت داخل. ديدم جنازه پدرم افتاده و از شدت درد دستش را گاز گرفته بود. آن زمان از خدا خواستم كاش يك‌بار ديگر به من فرصت مي‌داد تا به پدرم فرصت بدهم. مرگ پدرم وقتي تلخ‌تر شد كه بعداز مراسم خاكسپاري، حين جمع كردن وسايل خانه‌اش يك چمدان پر از مصاحبه‌هاي خودم را ديدم و خيلي دلم سوخت.»

کد خبر 338079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha