همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات با تشکر از افشای حقوق‌های میلیونی گفت اگر دولت می‌خواست اقدام کند می‌گفتند به حساب‌های مردم سرک کشیده است.

علوی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی سه‌شنبه ( اول تير) پس از جلسه غیر علنی مجلس و ارائه گزارشی به نمایندگان مردم، در جمع خبرنگاران حضور یافت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید جزییات بیشتری در مورد کشف اقدام اخیر تروریستی در تهران و چند استان دیگر ارائه کنید، گفت: ان شاءالله به زودی در این زمینه گزارش مفصلی را خدمت مردم ارائه خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات درباره سخنانش در جلسه غیر علنی امروز مجلس نیز اظهار داشت: در این جلسه در مورد موضوعات مختلف امنیتی صحبت کردیم که بر این اساس امکان بازشدن جلسه وجود نداشت.

  • با تغییر افراد تغییر سیاست‌ها بوجود نمی‌آید

علوی در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر دیپلمات‌هایی همچون امیرعبداللهیان تغییری درسیاست‌های منطقه‌ای جمهوی اسلامی ایران ایجاد می‌شود، گفت: با تغییر افراد، تغییر سیاست‌ها بوجود نمی‌آید البته این موضوعات را باید از آقای ظریف بپرسید.

  • پیگیری پرونده حقوق‌های میلیونی

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع حقوق های میلیونی اشاره کرد و گفت: ما از کسانی که حقوق‌های کلان را افشا کردند، تشکر کردیم زیرا دست دولت در این مسئله باز شد و توانست به اینگونه موضوعات بپردازد.

علوی ادامه داد: اگر دولت به این مسائل می‌پرداخت می‌گفتند دولت در حساب‌های شخصی سرک کشیده است یا می‌گفتند دولت وارد امور شخصی افراد شده است. الحمدالله با این مسئله که عنوان شد دست دولت باز شد که برخورد کند.

وی خاطرشان کرد: رییس جمهوری در این راستا دستور قاطع به معاون اول داد و تاکنون جلساتی تشکل شده و به یاری پروردگار با این مسئله به صورت جدی بخورد می‌کنیم.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: همانطوری که در این دولت با اختلاس‌های سه هزار میلیارد تومانی و هشت هزار میلیارد تومانی امثال بابک زنجانی برخورد شد، با این حقوق‌های چند میلیونی هم برخورد می‌شود. علوی تصریح کرد: بدانید که بنده وزیر، یک بیستم آن هم حقوق نمی‌گیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این راستا پرونده‌ای تشکیل شده است؟ گفت: بله تشکیل شده و در پیگیری است و ان شاءالله از طریق معاون اول رئیس جمهوری نتایج آن اعلام می‌شود.

کد خبر 337806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha