همشهری‌آنلاین: صلاح‌الدین دمیرتاش،رئیس حزب دموکراتیک خلق ترکیه تاکید کرد رژیم اردوغان جنایات خطرناکی علیه اسلام و مسلمانان مرتکب شده است که تاثیرش کمتر از کارهای ابوبکر البغدادی نیست.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از تلویزیون سوریه، صلاح‌الدين دميرتاش، رئیس حزب دموکراتیک خلق ترکیه با تاکید بر این که رژیم اردوغان جنای‌هاي خطرناکی علیه اسلام و مسلمانان مرتکب شده است، گفت خطر اردوغان علیه اسلام و مسلمانان کمتر از خطر ابوبکر البغدادی و طرفدارانش نیست.

صلاح الدین دمیرتاش در سفر اروپایی خود گفت :حتی اروپایی ها نیز خطر اردوغان را کمتر از داعش نمی دانند. این مسئله ناشی از رفتارها و اقدام‌هاي داخلی و خارجی اوست.

او با اشاره به شهرهای ویران شده در جنوب شرق ترکیه تاکید کرد: دادگاه های ترکیه حتی جرات ندارند علیه اردوغان، خانواده‌اش و وزیرانش که متهم به فسادهای خطرناکی هستند و همه از آن مطلع اند، دادخواست ارائه کنند.

دميرتاش از سکوت کشورهای اروپایی در قبال سیاست‌های استبدادی و تروریستی رئیس‌جمهور ترکیه در این مناطق (کردنشین جنوب شرق ترکیه) انتقاد کرد.

گفتنی است، جنگنده‌های رژیم ترکیه مواضع حزب کارگران کردستان را در منطقه دیاربکر در جنوب شرق این کشور هدف حمله‌هاي هوایی قرار دادند.

کد خبر 337551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha