همشهری آنلاین: یحیی،یعنی همیشه زنده اثری داستانی است که به حکمت خداوند و تقدیری که پروردگار بر سرنوشت ها جاری می‌کند، می‌پردازد.

داستان یحیی، یعنی همیشه زنده

به گزارش دفتر روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، نوشته‌ی جدید «فروغ علی‌شاهرودی» قرار است به زودی راهی بازار نشر شود تا روایت‌گر داستان زندگی گلنار و رازهای گذشته‌ی خانواده‌‌ی او و حقایقی باشد که زندگی یکی از برادران دوقلوی وی یعنی یحیی را تغییر می‌دهد.

کتاب یحیی،یعنی همیشه زنده در این میان تلاش می‌کند داستان مهربانی و عطوفت مادر و پدر گلنار ، ذکاوت و مصمم بودن عطا، صبوری و تعقل مهربانو ، عشق نافرجام یحیی و ریحانه، تقدیر ریحانه و سرزندگی چیستا .... را نیز به تصویر بکشد.

به اعتقاد نویسنده، این اثر کتابی است که تاثیری مثبت و عمیق بر روی خوانندگان خود می‌گذارد و حکمت خداوند و تقدیر جاری او بر سرنوشت‌ها، خواننده را درگیر شخصیت‌های داستان می‌کند، به فکر فرو می‌برد و به پرسش می‌خواند، سرنوشتی که نه می‌شود با آن جنگید و نه نادیده‌اش گرفت.

شاهوردی بر این باور است که بعضی اتفاق‌های زندگی همه‌ی ما، عین سرنوشت و نشانه‌هایی از نظر و لطف خاص خداوند است. چرا که باید زندگی شایسته، برازنده‌ی ما باشد و همیشه در دنیا، دل و روان‌مان زنده و در ابدیت سربلند و رستگار باشیم به عبارتی هر یک از ما، باید یک یحیی باشیم.

کتاب «یحیی،یعنی همیشه زنده» به زودی با قطع رقعی و در 72 صفحه در فروشگاه‌های دفتر نشر فرهنگ اسلامی ارایه می‌شود.
بر اساس این گزارش فروغ علی شاهرودی، نویسنده این کتاب یک پژوهشگر، منتقد و نویسنده‌ی ادبیات کودک و دارای مدرک لیسانس در رشتۀ زبان و ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد در رشتۀ فرهنگ و زبان‌های باستانی ایران است.

وی دارای سابقۀ 27 سال فعالیت در مدیریت پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

تألیف حدود 50 مقاله در نقد ادبیات کودک و نوجوان در کتاب ماه کودک و نوجوان، نویسندۀ کتاب‌های: بازی و زندگی: نقش بازی در شکوفایی و رشد شخصیت کودک و نوجوان؛ داستانِ هفت دیار نیشابور (اولین اثر برگزیده در نخستین جشنواره گام اول از سوی خانه کتاب)؛ پژوهشی پیرامون پیدایش و تحول خط در ایران و پیدایش و تحول خوشنویسی در ایران؛ داستانِ خودت را بکش بالا؛ داستانِ کی از همه قوی تر و بزرگتره (زیر چاپ)؛ دو داستان در یک کتاب (زیر چاپ)؛ داستانِ ری و رازها (زیر چاپ) در کارنامه این مولف ثبت شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.daftarnashr.com و یا www.farhangeeslamimag.com و یا کانال تلگرام Telegram.me/daftarnashr مراجعه فرمایند.

کد خبر 337468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha