جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاهی شامل آثار هنرمندان نقاشی پشت شیشه با عنوان «وصل گل» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سعید رضاخان - یکی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه - اظهار کرد: با حمایت‌های تشویقی موزه نقاشی پشت شیشه، افرادی به این رشته از هنر گرایش یافته‌اند که پیش از این، نامی از آن‌ها در نقاشی پشت شیشه نبود.

او ادامه داد: اگر روند حمایتی و تشویقی موزه و میراث فرهنگی به همین روال ادامه داشته باشد، در برنامه‌های بعدی شاهد ظهور افراد بیشتری خواهیم بود. حتی پدیده‌هایی ظهور خواهند کرد که قدرت ایجاد تحول در این رشته را دارند.

رضاخان همچنین بیان کرد: در این نمایشگاه انواع شیوه‌های سنتی و مدرن در ایجاد آثار به کار رفته‌اند. همچنین مواد گوناگون از جمله رنگ روغن، رنگ روغن ساختمانی، اکریلیک، آبرنگ و گواش برای به تصویر کشیدن موضوعات استفاده شده‌اند. این تنوع دیدگاه و مواد، جلوه‌ای خاص به برنامه‌ی موزه داده است.

سعید رضاخان، علی داناییان، محمد قربانی، امیر عبدی، لیلی سجادی، زیبا کاوندی، نوشین طاهران‌پور، سمیه اصفهانی، سمیه عباسی، لیلا امینی و نادره علی‌اصغریان هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه روی دیوارهای موزه نقاشی پشت شیشه می‌رود.

نمایشگاه «وصل گل» دوم تیرماه در موزه نقاشی پشت شیشه به نشانی خیابان انقلاب، خیابان نورمحمدی، خیابان شهید قاعدی افتتاح می‌شود و به‌مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 337333

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha