چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: روسیه در دومین دیدار خود در جام ملت‌های اروپا برابر اسلواکی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

slovakia

به گزارش ایسنا، در اولین دیدار از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، یک دیدار برگزار شد که در آن اسلواکی و روسیه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک اسلواک‌ها به پایان رسید.

بازی با مالکیت توپ روس‌ها شروع شد ولی اولین موقعیت بازی را بازیکنان اسلواکی به وجود آوردند. شوت همشیک اولین خطر جدی بازی را به وجود آورد. در ادامه بازیکنان روس صاحب چند موقعیت شدند که جدی‌ترین آن‌ها را شاتف در دقیقه 27 از دست داد و شوت او در کمال ناباوری وارد دروازه اسلوکی نشد.

بعد از این صحنه نوبت به اسلواکی رسید تا روسیه را جریمه کند و حرکت زیبای ویس در دقیقه 32 باعث شد تا اسلواکی به گل برسد. حرکت تو سر توپ زیبای این بازیکن باعث شد دو مدافع روسیه از جریان بازی خارج شوند و این بازیکن نیز با نشانه گرفتن سمت چپ دروازه آکنفیف گل اول بازی را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه مارک همشیک، ستاره اسلواکی بعد از یک ضربه کرنر در گوشه محوطه جریمه روسیه صاحب توپ شد و با شوتی مهار نشدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا یکی از زیباترین گل‌های جام را به ثمر برساند.  در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر اسلواکی به پایان رسید تا فعلا این تیم شکست در بازی نخست برابر ولز را به دست فراموشی بسپارد.

در نیمه دوم سرمربی روسیه دست به دو تعویض زد که از جمله ورود مامایف به زمین مسابقه بود. باز هم در این نیمه اسلواکی بود که تیم برتر زمین بود و روس ها نمی‌توانستند فرصت خوبی برای گلزنی ایجاد کنند.

با این حال روسیه توانست یکی از گل‌های خورده را وارد دروازه اسلواکی کند. گلاشکوف در دقیقه 80 با ضربه سر توپ را وارد دروازه اسلواکی کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک اسلواکی به پایان برسد.

کد خبر 337252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha