علی رنجکش مرد جوان ساعاتی پس از اینکه برای بازجویی به پلیس آگاهی آبادان احضار شد به کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. پلیس با رد شایعه شکنجه این مرد در اداره آگاهی اعلام کرد که تحقیقات برای مشخص‌شدن علت به کما رفتن مرد جوان آغاز شده است.

چند روز پيش مأموران پليس آگاهي شهر آبادان كه سرگرم تحقيق روي پرونده‌هاي سرقت بودند، با دستور قضايي راهي خانه مرد جواني شدند تا او را براي بازجويي و تحقيق به اداره آگاهي احضار كنند. مرد جوان به اداره آگاهي رفت اما همان روز ناگهان حالش بد شد و روي زمين افتاد. مأموران با ديدن حال بد وي دست به‌كار شدند و مرد جوان را به بيمارستان منتقل كردند اما او به كما رفته بود و پس از چند روز جانش را از دست داد.

به‌دنبال مرگ مرد جوان شايعات زيادي بين مردم و مخصوصا در شبكه‌هاي اجتماعي پيچيد. شايعاتي كه برخي از آنها از شكنجه مرد جوان در اداره آگاهي حكايت داشت. سرهنگ سيدمحسن تقي‌زاده، فرمانده انتظامي شهرستان آبادان با رد شايعات گفت: پليس طبق وظيفه ذاتي و قانوني‌اش با مرد جوان به نام نادر برخورد كرد و طبق مشاهدات هيچ‌گونه جاي ضرب و شتمي روي بدن او وجود ندارد.

سرهنگ تقي‌زاده گفت: بنده و دادستان شهرستان به‌صورت مستقيم درحال پيگيري موضوع هستيم و اگر ماموران ما قصوري داشته باشند، قطعا با آنها برخورد خواهيم كرد اما تاكنون هيچ شواهدي دال براينكه پليس وي راشكنجه كرده وجودندارد. به گفته وي، افرادي كه شايعه شكنجه مرگبار مرد جوان را نشر داده‌اند از طريق پليس فتا تحت تعقيب قرار خواهند گرفت و هم اكنون جسد مرد جوان براي تحقيقات تخصصي و مشخص شدن علت كما و مرگش در پزشكي قانوني است.

کد خبر 337245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha