یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اجرای نمایش «کلوچه‌های خدا» تا پایان ماه رمضان تمدید شد.

نمایش

به گزارش مهر، نمایش شاد و موزیکال «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده به دلیل استقبال تماشاگران تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

«کلوچه‌های خدا» که از اردیبهشت‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارک لاله به اجرای عمومی رفته و با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شده بود در روزهای ماه مبارک رمضان هم به اجرای خود ادامه خواهد داد. تاکنون پنج هزار تماشاگر از این نمایش دیدن کرده‌اند.

این نمایش که بر اساس داستانی از کلر ژوبرت توسط آرش شریف‌زاده به نگارش درآمده و کارگردانی شده است، داستان خرس‌کوچولو را روایت می‌کند که از خواب زمستانی بیدار می‌شود و همه‌جا را سرسبز می‌بیند. او تصمیم می‌گیرد از خدا تشکر کند ولی نمی‌داند چگونه این کار را انجام بدهد. کلاغ به او می‌گوید باید برای خدا کلوچه درست کنیم...

سحر زینلی، مصطفی دارابی، سعید حاجی‌حیدری، شایان موسوی و مبینا احرار بازیگران نمایش «کلوچه‌های خدا» هستند. تهیه‌کننده این نمایش محمدرضا کریمی‌صارمی است و سایر عوامل آن نیز عبارتند از: سعید زین‌العابدینی مجری طرح، ریحانه مطهری طراح صحنه و لباس، مهدی فرشیدی‌سپهر شاعر، مژده ذکریاپور طراحی و ساخت عروسک، فرید نوایی آهنگساز و تبلیغات نمایش بر عهده سجاد آقابابایی گروه تماشاگران تئاتر نارنجی است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش، می‌توانند هر شب ساعت ۱۹ به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی بلوار کشاورز، خیابان حجاب، داخل پارک لاله، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی، سالن گلستان مراجعه بکنند.

کد خبر 336805

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha