شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

فیلمنامه‌نویس فیلم نامزد اسکار «شجاع‌دل» از همکاری دوباره خود با مل گیبسن برای ساختن دنباله فیلم بسیار پرفروش «مصایب مسیح» خبر داد.

فیلم خارجی

به گزارش همشهري، رندال والاس پنجشنبه گذشته ناچار شد شايعه مربوط به توليد فيلمي درباره رستاخيز مسيح را تأييد كند. او كه سال 1995براي نوشتن فيلمنامه شجاع‌دل نامزد كسب اسكار شده بود، در مصايب مسيح هم تجربه‌اي موفق با گيبسن داشت و توانست نام خود را با پرفروش‌ترين فيلم مستقل تاريخ سينما جاودانه كند.

حالا 12سال پس از اكران 612ميليون دلاري مصايب مسيح، گيبسن سرانجام عزم خود را براي ادامه روايت اين فيلم مذهبي و البته جنجالي جزم كرده است. والاس در دانشگاه دوك در رشته الهيات درس خوانده و از كارشناسان بحث رستاخيز مسيح است؛ موضوعي كه در دنباله مصايب مسيح روايت مي‌شود.

داستان فيلم اول درباره آخرين روزها و ساعت‌هاي حضرت مسيح(ع) پيش از مصلوب شدن در اورشليم است و جيم كاويزل در آن نقش پيامبر خدا را ايفا مي‌كند. مصايب مسيح با بودجه 30ميليون دلاري ساخته شد و با وجود انتقادهايي كه به تصاوير خشونت‌بار و روايت آن وارد بود، اكران خيره‌كننده در سراسر جهان داشت. بسياري از علاقه‌مندان سينما منتظر شنيدن خبري از توليد دنباله فيلم بودند اما گيبسن در سال‌هاي اخير درگير پروژه‌هايي چون «آپوكاليپتو» و «نوك اره آهن‌بر» شد. تازه‌ترين فيلم او در مقام كارگردان داستاني درباره شجاعت در دوران جنگ را به تصوير مي‌كشد.

کد خبر 336687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha