همشهری آنلاین: مدیر کمیته قرآن و خانواده بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ارائه ۲۱ هزار پایان‌نامه با موضوع فهم قرآنی در این نمایشگاه خبر داد.

قرآن

به گزارش ایرنا، ملیحه سادات موسوی با اعلام اين خبر گفت: 21 هزار پایان‌نامه قرآنی متناسب با شعار نمایشگاه (به سوی فهم قرآن) به صورت دیجیتال در نمایشگاه قرآن عرضه و ١٥٠ پایان‌نامه با موضوع تدبر در قرآن و ٣٠٠ پایان‌نامه در حوزه جهان اسلام در نمایشگاه امسال رونمایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های کمیته قرآن و خانواده، بازتابی از شعار نمایشگاه و لازمه رسیدن به خانواده‌ای اسلامی، درک و تبیین جنبه‌های مختلف قرآن و عترت است.

موسوی ادامه داد: سلسله نشست‌های تخصصی توسط روشندلان با موضوع فهم و تدبر در قرآن در نمایشگاه امسال برگزار و در پایان هر روز دو مسابقه برپا می‌شود.

مدیر کمیته قرآن و خانواده بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تصریح کرد: «بانوی ایرانی، هنر ایرانی» یکی دیگر از برنامه‌های کمیته قرآن و خانواده است که طی آن نشست‌های تخصصی و جشنواره‌های هنری به وسیله بانوان قرآن‌پژوه برگزار می‌شود.

به گفته وی، یکی دیگر از برنامه‌ها، بخش دارالقرآن یاسین است که خانواده بزرگ قرآنی را تشکیل می‌دهد، در این بخش، مسابقاتی با موضوع سوره یاسین، آثار هنری مرتبط با سوره یاسین، کتابخوانی و اهدای جوایز برگزار و کارگاه روزانه سوره یاسین با محوریت فهم قرآن برپا می‌شود.

موسوی گفت: ویژه برنامه‌ای به موضوع «بانوی فضیلت، حامی رسالت» اختصاص دارد که درباره شناسایی و بزرگداشت مقام حضرت خدیجه کبری (س) است، در ادامه این بخش هم طرح فاطمیات با برپایی نشست‌‎های تخصصی با موضوع خطبه حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 24 خرداد ( هفتم رمضان) تا هشتم تیر ( بیست و دوم رمضان)‌ از ساعت 18 تا 23 و 30 دقیقه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 335729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha