همشهری آنلاین: سرمربی جدید سپاهان اعلام کرد استقلال خوزستان شرایط موفقیت در آسیا را نداشته است. او هم‌چنین از ایجاد انقلاب در سپاهان سخن گفت.

ویسی

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در حاشیه تمرین امروز تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل اظها‌ر کرد: واقعا مردم خوزستان را دوست دارم. خوشحالم که توانستم با این تیم به قهرمانی برسم. باشگاه استقلال خوزستان در طول فصل حر‌فه‌ای عمل کرد اما در پایان فصل احساس خوبی نداشتم و احساس کردم این تیم شرایط لازم برای حضور موفق در آسیا را ندارد. به همین خاطر با مدیریت باشگاه صبحت کردم و به آنها گفتم نمی‌توانم کمکی به شما کنم. در نهایت هم با باشگاه سپاهان به توافق رسیدم.

وی افزود: با تمام وجودم مرد م خوزستان را دوست دارم. مطمئنا مربیان دیگر هم می‌توانند مسیری که ما رفتیم را طی کنند. سه سال‌ در این تیم کار کردم و در آخر با کمک همه توانستیم به قهرمانی برسیم.

ویسی درباره حواشی باشگاه سپاهان هم خاطر‌ نشان کرد: مردم اصفهان اگر واقعا می‌خواهند که تیمشان نتیجه‌ بگیرد، باید کمک کنند حواشی اطراف تیم را جمع کنیم. مطمئنا در سپاهان انقلابی را ایجاد می‌کنم تا این تیم را به جایگاه واقعی‌اش باز گردانم. مردم هم نباید به شخص کار داشته باشند بلکه باید کمک کنند تا تیم به موفقیت برسد.

ویسی همچنین درباره حضورش در تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل هم گفت: همه این بازیکنان، از بازیکنان بزرگ هستند. از آنها با آغوش باز استقبال می‌کنم. کارلوس کی‌روش هم مربی کاربلد و بزرگی است و امیدوارم تیم ‌ملی با او به جا‌م جها‌نی برود.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: من هم به عنوان یک مربی هر کمکی که از دستم بر آید انجام می‌دهم.

سرمربی جدید سپاهان درباره این که آیا گفت‌و‌گویی با محرم نوید کیا قبل از قبول هدایت سپاهان داشته است نیز عنوان کرد: با محرم صحبت کردم ولی صحبت‌های نهایی‌مان را در روزهای آینده انجام می‌دهیم. دوست دارم محرم همان بازیکنی باشد که همه او را می شناسند و به ما کمک کند.

ویسی در پاسخ به این پرسش که از محرم در چه سمتی استفاده خواهد کرد هم اظهار کرد: فکر خاصی برای محرم نکردم. اگر خواست، می‌تواند در کنار ما باشد. در غیر این صورت باید با باشگاه مذاکره کند تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

او با اشاره به این که بودجه استقلال خوزستان برای فصل آینده مناسب نبود نیز اظها‌ر کرد: استقلال خوزستان سال آینده نماینده ایران در آسیا است اما با قهرمانی این تیم در لیگ پانزدهم و درخشش بازیکنان نیازمند بودجه بیشتری بود. دیگر بازیکنان استقلال با این قراردادهای پایین کار نمی‌کنند. پیشنهاد دادم بودجه بیشتری را در نظر بگیرند اما این اتفاق رخ نداد. به عنوان بازیکن، کمک مربی، سرمربی توانستم با تیم‌های خوزستانی قهرمان شوم ولی فضای مناسبی برای ادامه همکاری وجود نداشت.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان درباره این که چرا قبل از اتمام لیگ پانزدهم با سپاهان مذاکره کرد و به آنها برنامه داد هم گفت: پنج تیم مختلف با من صحبت کرده و از من برنامه خواسته بودند ولی چون دلم با سپاهان بود و دوست داشتم با آنها کار کنم، به سپاهان برنامه دادم. با این حال اولویت اول و دوم من خوزستان بود اما شرایط برای ادامه همکاری وجود نداشت.

ویسی در پایان تاکید کرد: به هیچ کس قول قهرمانی ندادم و دیوانه نیستم که این کار را انجام دهم. فقط سعی می‌کنم با کمک افراد مختلف رتبه خوبی را در لیگ برتر کسب کنیم.

کد خبر 334697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha