همشهری آنلاین: فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی گفت: با تلاش کارکنان فنی و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل است و نهاجا این امنیت را تضمین می کند.

نیروی هوایی ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش روز سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به دوره آموزش محورشناسی اعزام شده اند، عنوان کرد.

وی افزود: حراست از آسمان کشور وظیفه نیروی الهی هوایی ارتش است و در این راستا تیزپروازان این نیرو از هیچ تلاشی و ایثاری دریغ نخواهند کرد.

فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی ادامه داد: آموزش دانشجویان خلبانی و آماده سازی آنها برای انجام ماموریت های مهم و تاثیرگذار از دیگر وظایف نیرو هوایی، بویژه پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی است.

وی افزود: هدف از برگزاری این بازدید، آشنایی دانشجویان با توانمندی های نظامی، تسلیحاتی و تخصصی این پایگاه است و امیدواریم در این فرصت اندک مجال تحقق این مهم برای دانشجویان فراهم گردد.

در ادامه این جلسه فرماندهان به تشریح موقعیت جغرافیایی و استراتژیک پایگاه شهید بابایی، توانمندی های تسلیحاتی و ماموریت های کلی این پایگاه پرداختند.

کد خبر 334191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha