همشهری آنلاین: جزئیات برنامه دومین همایش و جشن روز ملی روابط‌عمومی که در تالار وحدت برگزار می‌شود، اعلام شد.

همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی، 28 اردیبهشت ماه سال جاری با شعار «پیش بسوی اخلاق حرفه‌ای و روابط عمومی دانش محور» به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، بنیاد رودکی، دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46تهران و موسسه کارگزار روابط عمومی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

مهدی باقریان، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: در این مراسم علاوه بر حضور مدیران عالی رتبه و مدیران و کارگزاران روابط عمومی، از تعدادی از فعالان این عرصه تقدیر خواهد شد.

برنامه‌ همایش دارای شش سخنرانی در ابتدا و انتهای جلسه است. حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجلس خبرگان رهبری، مهندس مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران و رييس شورای عالی استان‌ها، دكتر كاظم جلالي رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس، دکتر محسن اسماعیلی استاد دانشگاه تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری، دکتر امیر خجسته منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و دکتر محمدعلی وکیلی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جمله سخنرانان اصلی همایش هستند.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: در این همایش برای دومین بار در کشور، «نشان عالی روابط عمومی» از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی به مدیران فعال و با سابقه روابط عمومی کشور اعطا می‌شود.

وی در ادامه افزود: از مهم‌ترین شاخصه‌ها و اولویت‌های تعیین شده برای اعطای نشان عالی روابط عمومی ملاک‌هایی نظیر داشتن حداقل 10 سال سابقه مدیریت در روابط عمومی، افتخارات علمی و حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات، تلاش در جهت ایجاد و پیاده سازی بسترهای حرفه‌ای، حقوقی و ساختاری روابط عمومی، حضور فعال در مجامع علمی و آموزشی روابط عمومی و تولیدات علمی از قبیل کتاب، مقاله، نشریه و غیره است که توسط شورای سیاستگذاری این نشان برجسته تعیین شده است.

باقریان گفت: اجرای موسیقی سنتی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

کد خبر 333997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha