شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

ستاره فرانسوی فیلم بسیار محبوب و موفق «لئون» این روزها با تازه‌ترین تجربه بازیگری خود حضوری خبرساز در بازار فیلم جشنواره کن دارد.

سینما

به گزارش همشهري، حق پخش تريلر «آخرين گام» در شرايطي در بازار كن به خريداران آلماني فروخته شد كه فيلمبرداري آن اواسط پاييز آينده در كانادا كليد مي‌خورد اما به واسطه حضور ژان رنو در نقش اصلي، بسياري از شركت‌هاي پخش اروپايي و آمريكايي از همين حالا براي به‌دست آوردن حق پخش آن تلاش مي‌كنند. طبق معمول بسياري از تجربه‌هاي بازيگر 67‌ساله متولد كازابلانكا، آخرين گام داستاني پركشش دارد و درباره تحت تعقيب‌ترين و ناشناس‌ترين آدمكش دنياست كه در مكاني بكر و دورافتاده در شمال كانادا روزهاي بازنشستگي را دور از چشم ديگران مي‌گذراند.

آرامش زندگي مرد با ورود ناگهاني زني جوان به هم مي‌ريزد و تلاش او براي يافتن كساني كه در پي كشتن زن هستند، آغاز مي‌شود. قرار است فردريك پتيتيان در نخستين تجربه فيلمسازي خود روي صندلي كارگرداني آخرين گام بنشيند و سارا ليند بازيگر «ترور جسي جيمز به‌دست رابرت فورد ترسو» هم همبازي رنو در اين پروژه مشترك فرانسه، كانادا و بريتانيا خواهد بود. رنو بين سينمادوستان ايران و جهان بيشتر با لئون يا همان «حرفه‌اي» شناخته مي‌شود.

کد خبر 333843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha