چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تازه‌ترین آثار نقاشی «شِیما خشخاشی» در نمایشگاهی با عنوان «خواب کهن» به‌نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه 12 اثر سورئال که با تکنیک اکریلیک روی بوم خلق شده‌اند، به‌نمایش گذاشته می‌شوند. این آثار که حاصل دو سال تلاش هنرمند است، حکایتی از کابوس‌ها، رویاها و تصویرهایی خیالی از قلعه‌های غرق‌شده و رازهایی از گذشته‌های دور و تاریک و بارقه‌های روشنایی امید را به تصویر کشیده است.

هنرمند برای این آثار رنگ‌های شفاف، روشن و شاد را در نظر گرفته است. در واقع او رنگ‌ها را براساس مفاهیم، ذهنیات و ایده‌ی مورد نظرش برای آثار انتخاب کرده است.

خشخاشی مدرک کارشناسی ارشد نقاشی خود را از دانشگاه الزهرا (س) گرفته است. او استاد دانشگاه آزاد تهران و عضو پیوسته انجمن هنرمندان نقاش ایران است. خشخاشی شرکت در چهار سمپوزیوم بین‌المللی نقاشی، دو دوره «باغ طلایی» و «ایژا» در اسلواکی و «از پرسپولیس تا خلیج فارس» در قشم را در کارنامه‌ی هنری خود دارد. این هنرمند تا کنون در دو نمایشگاه انفرادی و بیش از 20 نمایشگاه گروهی در ایران و چین شرکت کرده است.

نمایشگاه آثار خشخاشی از 24 اردیبهشت تا پنجم خردادماه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 تا 21 و جمعه‌ها 16 تا 21 در گالری «شکوه» به نشانی فرمانیه، بلواراندرزگو، خیابان امیر نوری، شماره 19 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 

کد خبر 333590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha