عاملان درگیری مرگبار مقابل یک مغازه لبنیات فروشی، صحنه جنایت را بازسازی کردند.

قتل

اين حادثه ساعت21:30هفدهم فروردين‌ماه امسال در منطقه مسعوديه رخ داد. قرباني پسر21ساله‌اي بود كه بر اثر اصابت ضربه چاقو به گلويش به قتل رسيده بود.در اين حادثه، مأمور پليس با مشاهده درگيري، قصد دستگيري قاتل را داشت كه متهم فراري، مأمور پليس را زخمي و فرار كرد.

متهم به قتل سرانجام دستگير شد و وقتي پيش روي قاضي ايلخاني بازپرس جنايي تهران قرار گرفت چنين گفت: من مغازه لبنياتي دارم. شب حادثه مقابل مغازه ايستاده بودم و شاگرد مغازه هم كنارم بود. همان موقع چند پسر جوان در حال عبور از مقابل مغازه‌ام بودند كه ناگهان زنگ تلفن يكي از آنها به صدا درآمد و او به محض پاسخگويي به تلفن، شروع به فحاشي كرد. از پسر جوان خواستم در خيابان فحاشي نكند، اما او توجهي نكرد و ميان ما درگيري شروع شد.در ادامه، دوستان من و مقتول هم وارد نزاع شدند.

مقتول از دوستان همان پسري بود كه فحاشي مي‌كرد. من چاقو داشتم، اما به او ضربه‌اي نزدم. سه متهم ديگر اين پرونده نيز به شركت در درگيري اعتراف كردند، اما اتهام قتل را نپذيرفتند. متهمان روز گذشته راهي محل درگيري شدند تا صحنه جنايت را در حضور كارآگاهان و قاضي ايلخاني بازسازي كنند. متهم به قتل همان حرف‌هاي قبلي را تكرار كرد و گفت:من با چاقو به مقتول و دوستانش حمله كردم اما نمي‌دانم قرباني با چاقوي من كشته شده يا شخص ديگري كه در دعوا چاقو داشت.

کد خبر 333200

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha