جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جودی فاستر بازیگری با ۵۰ سال سابقه کار در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جودی فاستر که دو جایزه اسکار در کارنامه‌اش دارد و نامش بارها به خاطر توانایی‌ها و کیفیت کارهایش مطرح شده، ستاره‌اش در هالیوود را حک کرد.

وی در این مراسم گفت: من چند بلوک آنورتر از هالیوود بزرگ شدم و هر روز از جلوی آن رد می‌شوم. آدم کارهایی را می‌کند که دوست دارد و من هر روز می‌پرسیدم آیا روزی من در پیاده روی مشاهیر خواهم بود.

و البته فاستر این فرصت را در طی سال‌ها فعالیتش بارها به دست آورد تا این جایگاه را به دست آورد. اما فاستر در این باره گفت: انتخاب خودم بود که برای داشتن این ستاره‌ تا به حال صبر کنم. خودم این تصمیم را آگاهانه گرفته بودم که زمانی ستاره داشته باشم که فیلمم را کارگردانی کرده باشم. نمی‌دانم چرا این برایم مهم بود چون به نظر احمقانه می‌رسد، اما به همین دلیل بود که من این‌همه سال صبر کردم.

این در حالی است که چهارمین فیلم جودی فاستر در مقام کارگردان با عنوان «هیولای پول» ۱۳ ماه می راهی سال‌های سینما می‌شود. این فیلم ابتدا در جشنواره کن برای اولین بار نمایش داده می‌شود و بلافاصله اکران عمومی‌اش را در سینماها آغاز می‌کند. در این فیلم جرج کلونی در نقش لی گیتس بازی کرده است. او مجری یک برنامه مالی به نام «هیولای پول» است که با همکاری یک بیننده ناراضی به نام کایل بودول با بازی جک اوکانل روی آنتن می‌رود. در این فیلم جولیا رابرتز هم بازی می‌کند و او نقش کارگردان و تهیه کننده این برنامه را دارد و تلاشش این است تا آزادی کار را برای سازندگان برنامه تامین کند.

فاستر در این مراسم از اولین فیلمی که کارگردانی کرد هم یاد کرد و گفت: در اولین فیلمی که کارگردانی کردم هرگز پیش از ترک بازیگر، محل کار را ترک نکردم. او از گشاده‌قلبی به عنوان یک هدیه خدادادی یاد کرد و در پاسخ به احساسش به عنوان یک بازیگر و کارگردان گفت این دو کاملا با هم تفاوت دارند.

وی گفت: به عنوان یک بازیگر باید روی یک شخصیت مفرد تمرکز کنی اما به عنوان یک کارگردان همه چیز فرق می‌کند. به عنوان کارگردان نمی‌توانی بدون کمی طنز کار کنی و به عنوان یک بازیگر باید همان شخصیتی باشی که از تو خواسته شده است.

جودی فاستر از ۳ سالگی در برابر دوربین بازی کرده و وقتی ۶ سال داشت می‌دانست که می‌خواهد کارگردان شود.       

او در این باره گفت وقتی به کارگردانی و بازی در فیلم فکر می‌کردم می‌گفتم این همان چیزی است که می‌خواهم اما فکر نمی‌کردم بتوانم این کار را انجام دهم چون آن موقع هیچ زن کارگردانی وجود نداشت.

در این مراسم کریستن استوارت هم حضور داشت. او بازیگری است که در خردسالی با جودی فاستر در فیلم «اتاق وحشت» در سال ۲۰۰۲ همبازی شده بود.

کد خبر 332903

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha