چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰
۰ نفر

قانون اکران ۷ هفته‌ای از امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت شامل حال ۴ فیلم پرفروش نوروز ۹۵ شد و «ابد و یک روز»، «بادیگارد»، «۵۰کیلو آلبالو» و «من سالوادور نیستم» با وجود نرسیدن به کف فروش، باید از سینمای سرگروه خداحافظی کنند.

فیلم

سالوادور كه پرفروش‌ترين فيلم سال تا اينجاست، از همه پرده‌ها پايين مي‌آيد و 3 فيلم ديگر 3هفته ديگر براي جذب مخاطب و افزايش فروش وقت دارند.به گزارش همشهري، پس از آمدن «اژدها وارد مي‌شود» و «خنده‌هاي آتوسا» به جاي «كفش‌هايم كو؟» و «خشم و هياهو» از هفته گذشته، امروز فيلم‌هاي سينمايي «دلبري»، «رسوايي2»، «يك دزدي عاشقانه» و «مرگ ماهي» در شرايطي به نمايش عمومي درمي‌آيند كه به‌نظر مي‌رسد همه شرايط براي پرفروش‌شدن تازه‌‌ترين ساخته مسعود ده‌نمكي مهيا شده و بايد منتظر استقبال تماشاگران از اين فيلم بود.

دلبري جلال دهقاني اشكذري كه نمايش آن در جشنواره سال گذشته با واكنش سرد مخاطبان و منتقدان مواجه شد، در گروه سينمايي آزادي روي پرده مي‌رود و جاي ابد و يك روز سعيد روستايي را مي‌گيرد. ده‌نمكي با رسوايي2 در گروه استقلال جانشين باديگارد ابراهيم حاتمي‌كيا مي‌شود و يك دزدي عاشقانه به كارگرداني اميرشهاب رضويان جاي ۵۰ كيلو آلبالو در گروه كورش مي‌آيد.

مرگ ماهي كه شايد پربازيگرترين فيلم روي پرده باشد، به جاي پرفروش‌ترين فيلم سال روي پرده مي‌رود و جاي من سالوادور نيستم منوچهر هادي را در گروه ماندانا مي‌گيرد. گرفتن تمام سالن‌ها از من سالوادور نيستم حتي صداي رضا عطاران را هم درآورده كه معتقد است فيلم مي‌تواند همه ركوردهاي فروش را بشكند. بازيگر طناز البته چندان از پرده سينماها دور نمي‌ماند و «دراكولا» را با كارگرداني و بازي خود در نوبت اكران دارد.

  • فروش 2فيلم تازه

اژدها وارد مي‌شود كه به‌نظر نمي‌رسد فيلمي تماشاگرپسند باشد، شايد به واسطه همزمان شدن با اكران 50كيلو آلبالو در 6روز نمايش در تهران 165ميليون تومان فروخته و قرار است اكران آن در شهرستان‌ها از هفته آينده آغاز شود. ضمن اينكه مشهدي‌ها همزمان با تهران، تماشاگر فيلم بوده‌اند. خنده‌هاي آتوسا عليرضا فريد هم در 6روز اكران به فروش 82ميليون توماني در تهران رسيده و اكران شهرستان آن آغاز نشده است.

  • مشخص شدن فيلم‌هاي آينده

با توجه به آغاز اكران نيمه دوم بهار و نمايش 6 فيلم تازه تا شروع‌ماه مبارك رمضان، از همين امروز گمانه‌زني‌ها براي تعيين گزينه‌هاي اكران تابستان كليد خورده است. قرارداد اكران «آاادت نمي‌كنيم» ابراهيم ابراهيميان در گروه سينمايي اريكه ايرانيان بعد از خنده‌هاي آتوسا بسته شده و علي عطشاني هم در تلاش است تازه‌ترين ساخته خود «پارادايس» را براي نمايش در اكران عيد فطر آماده كند. «چاقي» راما قويدل هم از ديگر فيلم‌هايي است كه به گفته پخش‌كننده، در جدول اكران هفته آخر رمضان قرار مي‌گيرد. گرچه براي رونمايي از فيلم‌هاي اكران عيد فطر هنوز زود است و بايد منتظر روزهاي آينده ماند.

  • گاهي در هنر و تجربه

گروه هنر و تجربه در دومين‌ماه فصل بهار ميزبان فيلم‌هاي تازه شده كه در اين ميان «گاهي» به كارگرداني محمدرضا رحماني از امروز روي پرده مي‌رود. فريبرز عرب‌نيا، مهدي پاكدل، انديشه فولادوند، آزاده صمدي و ايمان افشاريان بازيگران اين فيلم هستند كه در بخش نگاه نو جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد. «پسراني با گوش‌هاي شكسته» مستندي از نيما شايقي است كه در گروه هنر و تجربه اكران مي‌شود و «بدون مرز» اميرحسين عسگري هم 2سال پس از رونمايي در بخش نگاه نو جشنواره سي‌و‌سوم، در اين گروه روي پرده رفته است.

کد خبر 332713

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha