همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال دختران نونهال عنوان سوم رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۴ سال جنوب و مرکز آسیا را کسب کرد. رقیه جلال‌نسب به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد.

R.Jalalnasab

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نونهالان بانوان در مسابقات قهرمانی زیر 14 سال دختران جنوب و مرکز آسیا عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

اين مسابقات که از 5 اردیبهشت ماه در شهر دوشنبه تاجیکستان و با حضور تیم‌های ایران، بوتان، بنگلادش، تاجیکستان، قرقیزستان، هند و نپال آغاز شده بود با قهرمانی تیم بنگلادش به پایان رسید.

دختران نونهال کشورمان در این دوره از بازی‌ها در مرحله گروهی با شکست تیم‌های بوتان، تاجیکستان و قرقیزستان با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و پس از شکست مقابل هندعنوان سوم مسابقات قهرمانی دختران جنوب و مرکز آسیا را به خود اختصاص دادند.

تيم كشورمان در ديدار رده‌بندي با نتيجه پرگل 7 بر 0 از سد تيم ميزبان گذشت.

گل‌های ایران را مریم محمدی در دقایق 14 و 72، رقیه جلال‌نسب در دقایق 13 و 34، بهار سیروس در دقایق 65 و 70 و آیناز حق‌وردی در دقيقه 70 به ثمر رساندند.

تیم بنگلادش نیز در مرحله فینال با نتیجه 4 بر 0 هند را شکست داد و قهرمان شد.

بدین ترتیب بنگلادش، هند و ایران مقام های اول تا سوم این دوره از بازی‌ها را کسب کردند.

طبق اعلام مسئولین برگزارکننده مسابقات، رقیه جلال‌نسب از ایران به عنوان بهترین بازیکن در این دوره از بازی‌ها انتخاب شد.

عنوان انجام بازی جوانمردانه به تیم تاجیکستان رسید و خانم گل این دوره از بازی‌ها توهورا خاتون از بنگلادش بود.

تیم ملی فوتبال دختران 14 سال ایران به سرمربیگری معصومه جهانی، مربیگری یاسمن علیپور، سرپرستی زینب علیزاده و بهار حسن میرزایی- پزشک در مسابقات قهرمانی نونهالان جنوب و مرکز آسیا حضور داشت.

تیم فوتبال زیر ۱۴ سال ایران

کد خبر 332557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha