یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد از دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

آزمون

به گزارش ايرنا، حسین توكلی افزود: آزمون ورودی دوره‌های كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 برای پذیرش دانشجو در 143 كد رشته امتحانی و 6 گروه آموزشی برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور گفت: به طور كلی 761 هزار و 116 داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون ارشد اقدام كرده‌اند كه از این تعداد 392 هزار و 481 نفر زن و 368 هزار و 635 نفر مرد هستند.

وی افزود: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام كننده 68 هزار و 503 داوطلب علاقمندی خود را به شركت در كد رشته امتحانی دوم (علاوه بر كد رشته‌ امتحانی اول) اعلام كرده‌اند و با توجه به اینكه آزمون هر كد رشته امتحانی به طور جداگانه و در یك جلسه برگزار می‌شود هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید به صورت جداگانه پرینت كارت شركت در همان آزمون را داشته باشد.

توكلی یادآور شد: به عبارت دیگر برای داوطلبانی كه علاوه بر كد رشته امتحانی اول علاقمندی خود را به شركت در كد رشته امتحانی دوم اعلام كردند دو كارت صادر می‌شود.

آزمون ورودی دوره‌ كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یكمین دوره المپیاد علمی دانشجویی كشور در صبح و عصر پنجشنبه شانزدهم و جمعه 17 اردیبهشت ماه در 66 شهرستان و 148 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

کد خبر 332467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha