سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: همسر استاد حسین دهلوی آهنگساز و هنرمند پیشکسوت موسیقی کشورمان با تکذیب اخباری مبنی بر حضور همسرش در آسایشگاه سالمندان اعلام کرد با همه توان از همسرش مراقبت می‌کند.


به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر سوسن اصلانی ضمن تکذیب خبر حضور استاد حسین دهلوی در آسایشگاه سالمندان بیان کرد: متاسفانه چندی قبل یکی از خبرنگاران با بنده تماس گرفت و پیرامون وضعیت جسمانی همسرم سوالاتی را مطرح کرد که بنده بنا وظیفه همیشگی‌ام و لطفی که خبرنگاران رسانه‌ها به من دارند درباره اوضاع جسمانی همسرم صحبت کردم، اما ناراحت کننده‌ترین بخش این مصاحبه مربوط به نحوه انتشار این خبر است که امروز متوجه شدم از قول من نوشته شده همسرم در آسایشگاه سالمندان بستری شده است که این خبر را بنده از همین جا تکذیب و اعلام می‌کنم همسرم به هیچ عنوان در آسایشگاه سالمندان نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان به استاد حسین دهلوی می‌دانند که این هنرمند طی سال‌های اخیر بعد از عارضه مغزی که برایش پیش آمد حافظه خود را از دست داد و از همان روز تا به حال با تمامی توانی که داشتیم از وی در خانه مراقبت کردیم. البته در برخی از مواقع که حال جسمانی وی در وضعیت نامطلوبی قرار می گیرد و ما در خانه توانایی رسیدگی به وی را نداریم او را به یک مرکز ویژه درمانی منتقل می کنیم و بعد از یک یا دو روزی که مراقبت های درمانی صورت می گیرد مجددا وی را به خانه می آوریم. بنابراین این موضوع اصلا صحت ندارد که او به طور کامل در آسایشگاه سالمندان حضور دارد. حتی دوستان در موسسه هنرمندان پیشکسوت هم در جریان روند درمان استاد دهلوی هستند.

حسین دهلوی به دیدار کودکان آمد؛ خواننده ۶ ساله شگفتی آفرید

این نوازنده و آهنگساز پیشکسوت با ابراز امیدواری از اینکه در انتشار خبرها حساسیت‌های بیشتری در نظر گرفته شود، عنوان کرد: البته دوستان اشتباه دیگری هم کرده و سن همسرم را ۹۵ سال عنوان کرده اند که باید بگویم استاد حسین دهلوی ۸۸ سال دارند و اگر لازم باشد قول می دهم مدارک شناسنامه ای مربوط به سن این هنرمند را در وقت مقتضی رسانه ای کنم. من همچنان از دوستان رسانه ای می خواهم در انتشار چنین اخباری دفت بیشتری کنند تا این چنین ما را ناراحت و دل شکسته نکنند. بنده سال هاست در مقام همسر حسین دهلوی تا آنجا که در توان داشتم برای مراقبت از وی کوتاهی نکردم و این بسیار دردآور است که اذهان عمومی با انتشار چنین اخبار با چنین تیتری نوک پیکان انتقاد خود را به سمت من و خانواده ببرند. مطمئن باشید تا زمانی که بنده در این دنیا هستم از هیچ کوششی برای حفظ نام همسرم کوتاهی نمی کنم.

اصلانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: متاسفانه در برخی از گفتگوهایی که به نقل من منتشر شده این طور عنوان شده که گویی بنده از نهادهایی چون خانه موسیقی و دیگر مجموعه‌ها طلبکار هستم؛ موضوعی که اصلا واقعیت ندارد و ممکن است باعث سوءتفاهم‌هایی شود. من از هیچ کس طلبکار نیستم و هیچ توقعی هم از کسی ندارم واتفاقا از تمام دوستانی که طی روزهای اخیر مستقیم و غیرمستقیم جویای حال همسرم بودند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از مواردی که به اشتباه از من منتشر شده مربوط به اپرای «مانی و مانا» از نوشته‌های چند دهه قبل استاد دهلوی است که طی سال های اخیر فرصتی برای اجرا پیدا نکرد که آقای نظر با گروه «پارس» چندی پیش قطعاتی از این اپرا را به صورت مختصر اجرا کرد،

گریه شوق حسین دهلوی برای اجرای اپرای مانی و مانا

اما آنچه برای ما اهمیت داشت این بود که آقای علی رهبری چندی پیش در اسلواکی این اثر را ضبط کرده بود. اتفاقی که برای ما هم ارزشمند بود اما همین مطلب در برخی از رسانه ها طوری منعکس شدکه موجب سوءتفاهم های فراوانی شد.

کد خبر 331928

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha