مدیرعامل فرابورس از درخواست ۵ شرکت برای پذیرش در بازار «شرکت‌‌‌های کوچک و متوسط» و زمان راه‌اندازی این بازار خبر داد و مهم‌ترین برنامه‌های فرابورس در سال ‌۹۵ را اعلام کرد.

بورس

به گزارش ملت بازار، در پي امضاي تفاهمنامه سه‌جانبه سازمان بورس، سازمان صنايع كوچك و فرابورس ايران به‌منظور افزايش همكاري‌ها براي حمايت از بنگاه‌هاي كوچك و متوسط و بهره‌مند كردن آنها از مزاياي ورود به فرابورس در اسفندماه سال گذشته، مديرعامل فرابورس از درخواست 5شركت براي پذيرش در بازار «شركت‌هاي كوچك و متوسط» خبر داد.

امير هاموني با بيان اينكه سهم كنوني شركت‌هاي كوچك و متوسط در بازار سرمايه بسيار ناچيز است، گفت: تاكنون درخواست 5شركت براي پذيرش در بازار «SME» به فرابورس ارسال شده است. وي با بيان اينكه هم‌اكنون منتظر دريافت ابلاغيه دستورالعمل تشكيل بازار شركت‌هاي كوچك و متوسط مصوب هيأت مديره سازمان بورس هستيم، گفت:

در عين حال اقدامات لازم در فرابورس در حال انجام است تا فرايند پذيرش اين شركت‌ها انجام شود. مديرعامل فرابورس در پاسخ به اين سؤال كه اين بازار چه زماني در فرابورس راه‌اندازي و حضور شركت‌ها در آن اجرايي خواهد شد؟ گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، پيش‌بيني مي‌شود تا پايان خردادماه شاهد تشكيل بازار شركت‌هاي كوچك و متوسط (SME) باشيم.

هاموني گفت: راه‌اندازي صندوق‌هاي جسورانه، توسعه بازار بدهي و بازار شركت‌هاي كوچك و متوسط ازجمله مهم‌ترين برنامه‌هاي فرابورس در سال‌95 است. تاكنون 9درخواست براي تاسيس صندوق‌هاي جسورانه به دستمان رسيده است.

کد خبر 331396

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha