مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

برخی از معابر تهران اصلاح هندسی می شود . این طرح‌ها نه تنها تهیه شده اند بلکه جهت اجرا به مناطق مربوطه هم ارسال شده اند. ببینید محله شما هم شامل طرح های مزبور می شود.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، حدود 40 طرح اصلاح هندسی با هدف ایمن‌سازی معابر، روان‌سازی تردد خودروها و ایجاد تسهیلات جهت استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی تهیه و برای اجرا به مناطق مربوط شهرداری ارسال شده است.
بنابراین گزارش دسترسی‌های پارک ارم، پمپ بنزین همت- ستاری، پمپ بزرگراه رسالت، ضلع جنوب غربی پل‌های فجر و خیابان سی و پنجم بزرگراه کردستان از جمله طرح‌های اصلاح هندسی با هدف ایمن‌سازی به شمار می‌رود.
همچنین در راستای ایجاد تسهیلات استفاده از حمل و نقل عمومی، طرح‌های اصلاح هندسی ایستگاه اتوبوس در بزرگراه حقانی، پهلوگاه اتوبوس در اتوبان چمران- فاطمی، خط ویژه خیابان امام‌خمینی و پایانه‌های مترو علی‌آباد، دولتخواه و صالح‌آباد توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران تهیه شده است.
اصلاح هندسی میدان سبلان، ضلع غربی میدان آرژانتین، رینگ خارجی میدان آزادی و ضلع شمالی تقاطع کردستان- ملاصدرا از جمله طرح‌های اصلاح هندسی یاد شده با هدف روان‌سازی تردد در معابر شهر تهران است.
کد خبر 331

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز