دانشجویان متقاضی بن کتاب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تا ابتدای اردیبهشت فرصت دارند به سامانه توزیع بن‌کارت دانشجویی به نشانی www.bon.tibf.ir مراجعه کنند.

کتاب

پس از پرداخت مبلغ بن‌كتاب، يك حساب بانكي توسط بانك شهر براي متقاضيان بن كتاب ايجاد شده و اطلاعات آن شامل شماره كارت، رمز دوم، cvv2 و تاريخ انقضا از طريق پيامك براي دانشجو ارسال مي‌شود. دانشجويان مي‌توانند پس از دريافت اطلاعات كارت، بدون نياز به كارت فيزيكي به آساني با استفاده از اپليكيشن‌آپ در تمام غرفه‌هاي نمايشگاه، اقدام به خريد كتاب كرده و علاوه بر صرفه جويي در زمان و هزينه، از مزايا و جوايز درنظر گرفته شده براي پرداخت اپليكيشني بهره‌مند شوند.

به گفته معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مبلغ موجود در كارت‌ها 1/000/000 ريال است كه 400/000 ريال آن به‌عنوان يارانه كتاب توسط اين وزارتخانه و 600/000 ريال آن نيز توسط شخص دريافت‌كننده كارت پرداخت مي‌شود. ثبت‌نام دانش‌آموزان مشمول بن خريد كتاب نيز تا چند روز آينده انجام مي‌شود. مديركل فرهنگي و هنري وزارت آموزش و پرورش با اعلام اين موضوع از توزيع الكترونيكي اين بن‌ها خبر داد و گفت: دانش‌آموزان براي دريافت اين بن‌ها بايد به سامانه خاصي كه از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام مي‌شود، وارد شوند.80هزار دانش‌آموز و 6هزار معلم از حدود هزار مدرسه در طرح دريافت بن‌كتاب نمايشگاه بين‌المللي ثبت‌نام شده‌اند.دانش‌آموزان 50هزار تومان و 6هزار معلم شركت‌كننده در اين طرح نيز 100هزار تومان كارت الكترونيكي دريافت كتاب دريافت مي‌كنند. بيست و نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ١٥تا ٢٥ ارديبهشت سال‌جاري در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 330964

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha