همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم‌های کره جنوبی، ژاپن و استرالیا شانس‌های اول برای صعود مستقیم به جام جهانی از قاره آسیا هستند.

سایت پنینسولا نوشت: کارلوس کی‌روش در خصوص هم‌گروهی ایران با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، قطر، چین و سوریه اظهار داشت: در وهله اول تیم‌های کره جنوبی، ژاپن و استرالیا شانس صعود به جام جهانی را دارند. پس از آن ایران این شانس را دارد که راهی جام جهانی شود. همچنین چین و ازبکستان با توجه به شرایطی که دارند امیدوار به صعود هستند.

وی با اشاره به سفرهای طولانی تیم ملی برای رویارویی با حریفان یادآور شد: سفرهای طولانی باعث می‌شود انرژی بازیکنان از بین برود و بازیکنان برای بازی‌های پیش رو خسته می‌شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد شرایط ایران، خاطرنشان کرد: ما باید تدارکات خوبی برای رفتن به جام جهانی در نظر بگیریم. همچنین باید سفرهای کوتاه را داشته باشیم تا بازیکنان صدمات کمتری متحمل شوند.

کی‌روش در خصوص هم‌گروهی با کره جنوبی تاکید کرد: کره جنوبی حریف بسیار قدرتمندی است. البته علاوه بر این تیم قطر هم شرایط خوبی دارد. ما نسبت به دوره گذشته تیمی جدیدتر هستیم و هم بازیکنان جوان و با استعداد را در ترکیب خود می‌بینیم که تجربه ندارند.

کد خبر 330394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha