سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اپلیکیشن گام‌شمار مووز (Moves) فعالیت روزانه شما مانند ورزش‌ها، رفت و آمد و زمان سپری شده در مکان‌های مختلف را تحت نظر می‌گیرد. فقط تلفن را در جیب خود بگذارید و مابقی کارها را به اپلیکیشن بسپارید.

اپلیکیشن

Moves

مووز با توجه به نیاز اتصال به ماهواره‌های مکان‌یابی و دکل‌های مخابراتی تنها در گجت‌های سیم کارت‌خور به درستی کار می‌کند و با این اتصال، سرعت و نوع حرکت طی شده را به همراه جزئیات حرکت در نقشه به صورت روزانه به شما نشان می دهد. همچنین این اپ نوع حرکت شما مانند قدم زدن، دوچرخه سواری و رانندگی شما را تشخیص می‌دهد و نسبت به هر فعالیت جزئیات مربوط به آن را نشان می‌دهد.

امکانات کلیدی اپلیکیشن Moves:

تشخیص خودکار پیاده روی، دوچرخه سواری و دویدن

تشخیص بالای ۶۰ نوع  حرکت متفاوت

مکان یابی محل استقرار شما و امکان نام گذاری محل (خانه، محل کار و غیره)

نمایش فعالیت روزانه در یک صفحه و ظاهر ساده و زیبا

نمایش مسیر طی شده به روی نقشه

گام شمار

مقدار سوخت کالری (فعلا فقط در iPhone)

پشتیبانی از چیپ M7 موجود در iPhone 5S

همچنین این اپلیکیشن به بیش از ۴۰ اپلیکیشن دیگر (در منوی Connected Apps) برای امکانات بیشتر متصل می شود.

اما فایده این اپلیکیشن در چیست؟

همانطور که می‌دانید پیاده روی یکی از ساده ترین و سالم ترین ورزش‌ها (به شرط رعایت شرایط پیاده روی مناسب) برای تناسب اندام و سلامت بدن است.  این اپلیکیشن با نمایش جزئیات پیاده‌روی‌های شما، روزانه شما را به پیاده روی بیشتر ترغیب می‌کند. به طور مثال در یک روز ۱۰هزار قدم برداشته باشید، هدف بعدی را بالاتر در نظر می‌گیرد.

همچنین اپلیکیشن Moves با استفاده از سیستم ذخیره انرژی، از اتصال دائم به ماهواره های جی پی اس  جلوگیری کرده و اطلاعات مکان را از دکل‌های مخابراتی و اتصالات وای فای دریافت می‌کند.

کد خبر 330387

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha