شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

بیش از یک هفته از پایان تعطیلات نوروزی می‌گذرد و تلویزیون که در ۱۳ روز اول بهار نتوانست کام مخاطبان را شیرین کند، آنتن خود را دربست در اختیار سریال‌های تکراری گذاشته است.

سریال

همه اينها در حالي است كه رحمان سيفي‌آزاد، رئيس مركز امور نمايشي تلويزيون روز گذشته به مهر گفته بود: «هر شبكه در هر فصل 2سريال تازه ايراني خواهد داشت.»به گزارش همشهري، در سومين هفته بهار آنتن 3شبكه اصلي تلويزيون به پخش يك سريال تكراري، يك توليد تازه و يك مسابقه اختصاص يافته است. تنها سريال جديد تلويزيون فعلا «دوردست‌ها»ست كه سال گذشته توليد و پخش آن از هفته گذشته از شبكه يك آغاز شد؛ مجموعه‌اي به كارگرداني جواد ارشاد با حضور پررنگ خانواده حكيمي شامل دانيال پدر، دايانا و دانا فرزندان. هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزي، محمد عمراني، فرشته سرابندي و... ديگر بازيگران دوردست‌ها هستند كه در 26قسمت 45دقيقه‌اي شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 روي آنتن مي‌رود.

حكيمي كه در سريال شبكه يك نقش اصلي را ايفا مي‌كند، يك سريال تكراري هم در شبكه2 دارد كه پخش آن تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. «رهايي» به كارگرداني مسعود تكاور و بازي ميترا حجار، سام قريبيان، شاهد احمدلو، حسين سليماني، اميرحسين مدرس و... يك سريال پليسي 10قسمتي است كه هر روز ساعت 21:30پخش مي‌شود. رهايي به روايت داستانِ كشف يك سرقت و آدم‌ربايي رازآلود مي‌پردازد و پس از حدود 18‌ماه دوباره روي آنتن مي‌رود.

شبكه3 پس از گذراندن تعطيلات نوروز با مسابقه ورزشي «آقاي گزارشگر»، از 23فروردين مسابقه «جادوي صدا» را در 28قسمت روي آنتن مي‌برد. اين مسابقه كه با حضور علاقه‌مندان به حوزه گويندگي و دوبله توليد و براي پخش آماده شده، هر شب ساعت 21به نمايش درمي‌آيد و به‌احتمال فراوان ساعت پخش سريال‌هاي شبكه3را تا فرارسيدن‌ماه مبارك رمضان پر مي‌كند.

  • تكراري‌هاي آي‌فيلم و نمايش

شبكه آي‌فيلم هم در هفته سوم بهار دست به يك خانه‌تكاني زده و با سريال‌هاي تكراري تازه از مخاطبان خود پذيرايي مي‌كند. «سر به راه» سعيد سلطاني ساعت 16روي آنتن مي‌رود و تا يكي دو روز ديگر هم كلاه‌قرمزي ساعت 17جاي خود را به «نون و ريحون» فرزاد موتمن مي‌دهد. هر دوسريال در پخش نوروزي خود در سال‌هاي گذشته چندان موفق نبودند.

«ما چند نفر» فياض موسوي پس از حدود يك دهه دوباره فرصت پخش يافته و هر روز ساعت 18از آي‌فيلم روي آنتن مي‌رود و «هفت‌سنگ» عليرضا بذرافشان هم كه در زمان پخش اوليه جنجالي شده بود، ساعت 19به نمايش درمي‌آيد. سريال پليسي «آمين» به كارگرداني بهرنگ توفيقي سهم ساعت 20 اين شبكه است و پس از آن هم نوبت به «جايزه بزرگ» مهران مديري مي‌رسد كه سال گذشته از شبكه3 پخش شده بود.

شبكه آي‌فيلم از حدود 10روز پيش براي ساعت 22سريال تاريخي مذهبي «يوسف پيامبر» را درنظر گرفته است؛ مجموعه‌اي به كارگرداني مرحوم فرج‌الله سلحشور كه در هر نوبت 2قسمت آن روي آنتن مي‌رود. بايد ديد پس از پايان يوسف پيامبر، اين شبكه به همان سنت هميشگي پخش فيلم بازمي‌گردد يا يك سريال ديگر را در جدول پخش قرار مي‌دهد. شبكه نمايش هم همچنان سريال‌هاي خارجي «جومونگ» و «شرلوك» را روي آنتن دارد.

  • دورخيز براي‌ماه رمضان

«پادري» محمدحسين لطيفي كه جدي‌ترين گزينه تلويزيون براي نوروز 95 بود، حالا به گزينه اصلي شبكه يك براي‌ ماه رمضان امسال تبديل شده است. توليد اين مجموعه پس از مدتي توقف دوباره از سر گرفته شده و به‌احتمال فراوان تا كمتر از 2‌ماه ديگر به پايان مي‌رسد. در فصل دوم «دودكش» همان گروه بازيگران يعني هومن برق‌نورد، بهنام تشكر، سيما تيرانداز، اميرحسين رستمي و نگار عابدي بازي كرده و مجيد ياسر، ابراهيم آبادي، كريم قرباني و شهين تسليمي هم به آنها پيوسته‌اند.

کد خبر 329987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha