مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش مدیریت شهری برای افزایش عمر آسفالت‌های معابر پایتخت از ۳ سال به ۱۰ سال خبر داد.

عليرضا جاويد ضمن بيان اين مطلب و با اشاره به اينكه 570كيلومتر شبكه بزرگراهي تهران كه تا 2سال آينده در شهر به بهره‌برداري خواهد رسيد، نيازمند رسيدگي است، ادامه داد: با توجه به ميزان تردد خودروها در معابر شهري و وجود ترافيك سنگين در برخي از محورها، نياز است تا در زمينه آسفالت معابر بررسي‌هاي كامل‌تري انجام دهيم.

وي بيان كرد: سازمان مهندسي عمران معاونت فني و عمراني شهرداري تهران با استفاده از توليدات كارخانه آسفالت RCC براي سازه‌هاي خاص عمراني مانند بزرگراه‌ها و بهبود زيرسازي آسفالت ساير معابر شهري درصدد است تا براي ارتقاي كيفيت نگهداري شبكه موجود گام‌هاي مؤثري بردارد.

معاون شهردار تهران با بيان اينكه ارتقاي كيفيت آسفالت كارخانجات توليدكننده آسفالت، كار ديگري است كه اخيرا با همكاري انجمن صنفي كارخانجات آسفالت انجام شده، يادآور شد: در قالب اين همكاري درنظر داريم تا در قالب هيأت نظارتي در جهت ارتقاي كيفيت محصولات آسفالت، طبقه‌بندي و نظارت مستمر بر كارخانجات آسفالت انجام شود.

کد خبر 329745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha