چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فهرست ۷۲ موسسه لغو مجوز شده اعزام دانشجو به خارج از سوی کارگروه نظارت بر عملکرد موسسات اعزام دانشجو به خارج سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد.

اعزام دانشجو به خارج

به گزارش ایرنا، كارگروه نظارت بر عملكرد موسسات اعزام دانشجو به خارج سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام كرد: این قبیل موسسات با توجه به ضوابط و مقررات، اجازه هیچ‌گونه فعالیت در خصوص اعزام دانشجو از قبیل مشاوره، عقد قرارداد و غیره را نخواهند داشت.

فهرست موسسات لغو مجوز شده اعزام دانشجو در پورتال خبری و سامانه اداره كل بورس به نشاني http://scholarship.saorg.ir/ نمایش داده شده است.

از اين 72 موسسه لغو مجوز شده، 10 موسسه به دلیل ارائه نكردن گزارش عملكرد و اعلام وضعیت به مدت سه ماه تعلیق هستند، 5 موسسه تا اطلاع ثانوی تعلیق شده‌اند، همچنین مجوز شش موسسه بنا بر درخواست شخصی و اعلام انصراف صاحبان امتیاز لغو شده است.

مجوز دو موسسه نیز به دلیل فوت صاحب امتیاز، لغو شد و همچنین با تمدید مجوز یك موسسه نیز به استناد كارگروه 29 بهمن ماه 92 موافقت نشد.

در صورتي كه اين موسسات پس از تاریخ لغو مجوز اقدام به عقد قرارداد برای پیگیری شكایت احتمالی خویش كنند، ضروری است از طریق مراجع قضایی اقدام كنند.

کد خبر 329706

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha