همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب و غرب کشور از اواخر وقت چهارشنبه ۱۸ فروردین خبر داد. به گفته وی هوای تهران ابری همراه با باد خواهد بود

باران

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، پوشش ابر را در دامنه‌های شرقی البرز و شمال شرق نشان می‌دهد و در این مناطق طی ساعات آینده بارش‌های پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی نیز در دو روز آینده در پاره‌ای از مناطق نیمه شرقی بویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور افزود: از اواخر وقت روز چهارشنبه 18 فروردین، سامانه بارشی از سمت جنوب غرب و غرب وارد کشور می‌شود که پیامد آن در روز پنجشنبه افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد برق برای پاره‌ای از مناطق نیمه غربی خواهد بود.

به گفته وظیفه، در روز جمعه 20 فروردین، دامنه بارش‌ها گسترش یافته و غالب مناطق کشور را فرا خواهد گرفت، شایان ذکر است امروز و فردا تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 18 فروردین، کمی ابری، گاهی وزش باد، در ارتفاعات نیمه ابری با حداکثر و حداقل دمای 22 و 13 درجه سانتیگرا و در روز پنجشنبه 19 فروردین، کمی ابری، در پاره‌ای نقاط نیمه ابری گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با حداکثر و حداقل دمای 23 و 14 درجه سانتی‌گراد پیش‌بیی می‌شود.

کد خبر 329568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha