همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت هر خرده شیشه و سنگ ریزه‌ای را با توکل به خدا و در نظر گرفتن مصلحت مردم کنار زده و از مصالح مردم و اهداف نظام به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید.

دکتر ایرج حریرچی

دكتر ايرج حريرچي در گفتگو با همشهري آنلاين گفت: وزارت بهداشت، هيچگاه دنبال حاشيه و حاشيه سازي نيست بلكه دنبال خدمت رساني به مردم است چرا كه معتقد هستيم، فرصت خدمت رسانی به مردم، توفیقی است که زمان آن کوتاه است بنابراين در اين فرصت كوتاه، بايد تا مي‌توانيم براي مردم ايران كه شريف‌ترين مردم جهان هستند، خدمت كنيم و وارد حاشيه نشويم.

سخنگوي وزارت بهداشت اظهار داشت: در سالی که به نام همدلی و همزباني نامگذاری شده بود در حالي كه انتظار همدلی و همراهی داشتیم اما عده ای به دلایل مختلف، موانع ایجاد کردند.

حريرچي، درباره دلايل و منشا مخالفت‌ها گفت: دلايل مخالفت‌ها، مختلف است، افراد و گروه‌هایی برای رسیدن به قدرت، حاشيه درست مي‌كنند، برخي از مخالفت‌ها هم از سر حسادت است چراكه بسیاری از اقدامات انجام شده، کارهایی است که افراد و مسئولان سابق می‌خواستند انجام دهند و آرزوی آن را داشتند اما امروز به دست این دولت و دکترهاشمی، انجام می‌شود.

او افزود: علاوه براين، دلايل برخي از مخالفت‌ها هم از سر ناآگاهي است و همين سبب مي‌شود كه برخي ناآگاهانه سخن مي‌گويند با اين وجود، مجموعه وزارت بهداشت، برای بهبود سلامت مردم، آنچنان که شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی است با جديت كار و تلاش مي‌كند.

  • آخرین وضعیت عباس کیارستمی

سخنگوی وزارت بهداشت، درباره آخرین وضعیت عباس کیارستمی، هم به همشهري آنلاين گفت: وزير بهداشت، سيزدهم فروردین از آقاي كيارستمي عیادت و تیمی را هم مسئول رسيدگي به وضعيت ايشان كرد.

حريرچي افزود: تیم پزشكي، متشكل از آقايان دکتر محمدرضا ظفرقندی و دکتر ایرج فاضل و بنده، به همراه دكتر پايدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، یکشنبه از آقای کیارستمی عیادت کرديم و پيگير روند درمان شديم. بر اساس، نتايج حاصل از آزمايش‌هاي پانولوژي، حال ايشان رو به بهبود است و از شرايط بحران بيماري، خارج شده است.

قائم مقام وزير بهداشت شايعه سرطان را رد كرد و گفت: ضایعه بدخیم نبوده است.

کد خبر 329477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha