شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

بریتانیا، فرانسه و آلمان از مهم‌ترین مشتریان اروپایی مستندی هستند که با موضوع زندگی شخصی و حرفه‌ای زلاتان ایبراهیموویچ فوق ستاره سوئدی دنیای فوتبال و توپ گرد تولید شده است.

فوتبال

به گزارش همشهري، «زلاتان شدن» به كارگرداني مگنوس و فردريك گرتن داستان زندگي مهاجم تيم ملي سوئد و باشگاه پاريسن ژرمن فرانسه را از دوران حضور در باشگاه مالمو در 1999 تا انتقال به باشگاه آژاكس قهرمان باشگاه‌هاي هلند و سپس حضور در يوونتوس ايتاليا در 2005 به تصوير كشيده است. 2 فيلمساز هموطن زلاتان با استفاده از فرصتي كه در اختيارشان قرار گرفته، گفت‌وگوهايي بسيار نادر با بازيكن سرشناس، اعضاي خانواده، مربيان و همبازيان پيشين او ترتيب داده و تصويري كمياب از فشار فزاينده روي دوش ستاره‌اي ارائه داده‌اند كه با استعداد و توانايي‌هايش همه را غافلگير و شگفت‌زده كرده است.

زلاتان بودن كه پاييز گذشته در جشنواره ايدفا هلند روي پرده رفت، از 17فوريه 2016 در 200سالن سينما در سوئد به نمايش عمومي درآمد و در 4هفته ابتدايي اكران، بيش از 66هزار نفر به تماشاي آن نشستند. با توجه به در پيش بودن رقابت‌هاي يورو 2016 در فرانسه و حضور تيم ملي سوئد در اين دوره، انتظار مي‌رود تب تماشاي هنر زلاتان از چمن سبز فوتبال به روي پرده نقره‌اي سينما منتقل شود و دوستداران فوتبال در اروپا و ديگر نقاط دنيا ازجمله چين و هنگ‌كنگ مشتري آن شوند.

کد خبر 329225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha