همشهری آنلاین: در شبکه‌های اجتماعی صفحات خاصی مربوط به سخنان، عکس‌های مرتبط و فایل‌های صوتی مقام معظم رهبری دایر شده است.

رهبر معظم انقلاب

خبرگزاري تسنيم در خبري به نقل از سايت تبيان با اين نگارش تذكر ذيل به معرفي صفحات مربوط به مقام معظم رهبري پرداخته است:

صفحات مربوط به مقام معظم رهبری در دو شبکه اجتماعی ایرانی آپارات و کلوپ به صورت رسمی فعالیت می‌کنند و مابقی صفحات معرفی شده ذیل جنبه رسمی نداشته و صرفا مطالب سایت khamenei.ir را بازنشر می‌کنند و الزامی برای رسمی بودن اطلاعات مندرج در آنها وجود ندارد.

  • تلگرام

تلگرام در حال حاضر پرمخاطب‌ترین پیام رسان در میان کاربران ایرانی به شمار می‌رود و کانال‌های تلگرام توانسته‌اند در مدتی کوتاه طرفدارانی بیش از سایت‌ها و صفحات اجتماعی به خود اختصاص دهند. به همین دلیل و باتوجه به انبوه کاربران این پیام رسان، کانال پایگاه اطلاع رسانی Khamenei.ir با انتشار به روزترین محتوای سایت رهبری شامل ویدئوها، تصاویر، متن سخنرانی‌ها، اخبار کوتاه، اینفوگرافیک، تصاویر متحرک و... اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار کاربران قرار داده و این امکان را فراهم کرده هر کاربر تلگرام در سریع ترین زمان ممکن به مجموعه بیانات و رهنمودهای رهبری دسترسی یابد. telegram.me/khamenei_ir

  • توئیتر

گاهی جملات کوتاه می‌توانند تاثیرگذارتر از چند صفحه نطق و سخنرانی باشد و همین جملات کوتاه در صفحات توئیتر آیت‌الله خامنه‌ای موجی از بیداری اسلامی را در دنیا به همراه داشته است. خلاصه اخبار، چکیده بیانات رهبری و مجموعه‌ای از سخنان پندآموز و رهگشا از جمله توئیت‌های موجود در توئیتر رهبری به شمار می‌روند.

https://twitter.com/Khamenei_Fa
https://twitter.com/khamenei_ir

  • فیسبوک

فیسبوک یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا به شمار می‌رود و روزانه کاربران زیادی از سراسر جهان از صفحات این سایت بازدید می‌کنند. صفحه اختصاصی Khamenei.ir در این شبکه اجتماعی برای فراهم سازی دسترسی کاربران سراسر دنیا به سخنان، بیانات، ویدئوها، تصاویر و دیگر محتوای منتشرشده در سایت رهبری ایجاد شده است. کاربران با عقاید، زبان‌ها و فرهنگ‌های گوناگون می‌توانند ضمن بازدید از محتوای منتشر شده در این صفحه، عقاید و نظرات خود را بیان کنند و با یکدیگر بحث و تبادل نظر داشته باشند.

http://fb.com/www.Khamenei.ir

  • ساندکلاود

ساندکلاود (SoundCloud) از سرویس‌های جدیدی است که برای اشتراک‌گذاری صوت و موزیک به کار برده می‌شود و صفحه اختصاصی آیت الله خامنه‌ای نیز از جمله صفحاتی است که در این سرویس جدید شروع به کار کرده و فایل ‌ای صوتی مرتبط با ایشان را منتشر می‌کند. پخش آسان، روان و سریع فایل‌های صوتی با پشتیبانی از امکاناتی همچون اشتراک گذاری، دانلود، افزودن به فهرست پخش به همراه قابلیت ثبت نظرات کاربران ازجمله امکاناتی است که کاربران ساندکلاود در صفحه اختصاصی آیت‌الله خامنه‌ای از آن بهره مند می شوند.

http://soundcloud.com/khamenei_ir

  • کلوب

شبکه اجتماعی کلوب از دیگر سایت‌های موفقی است که برای ارتباط ایرانیان و فارسی زبانان جهان با یکدیگر طراحی شده و بسیاری از رسانه‌ها نیز صفحات رسمی خود را در این جامعه مجازی برای اطلاع رسانی به کاربران و تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط با آنها ایجاد کرده‌اند.
رسانه رسمی دفتر حفظ و نشر آثار رهبری در کلوب نیز به همین منظور طراحی شده و مطالب متعددی ازجمله اخبار، ویدئوها، بیانات و تصاویر رهبر انقلاب را منتشر می‌کند. کاربران می‌توانند در این صفحه نظرات خود را بیان کنند و با دیگر کاربران بحث و تبادل نظر داشته باشند.

cloob.com/khamenei_ir

  • آپارات

مجموعه فیلم‌هایی از سخنان و دیدارهای رهبر معظم انقلاب، طرح هایی زیبا از متون، سخنان و رهنمودهای ایشان و مجموعه اخبار، تصاویر و دیگر ویدئوها ازجمله مواردی است که در سه صفحه اینستاگرامی رهبر انقلاب برای کاربران به اشتراک گذاشته شده است

آپارات از رسانه‌های تصویری کشور است که کاربران زیادی دارد و این محبوبیت در میان کاربران موجب شده ویدئوهای مختلفی از رهبر انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه رسمی نشر آثار ایشان در آپارات در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار گیرد. دیدارها و بیانات رهبری، نماهنگ، شعرخوانی در محضر رهبر، احادیث اخلاقی بیان شده توسط رهبر، احکام، مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب، ویدئوهای مرتبط با مذاکرات هسته‌ای و بسیاری از موارد دیگر ازجمله موضوعاتی است که ویدئوهای کانال رسمی نشر آثار آیت الله خامنه‌ای در خود جای داده است.

http://aparat.com/khamenei_ir

  • اینستاگرام

مجموعه فیلم هایی از سخنان و دیدارهای رهبر معظم انقلاب، طرح هایی زیبا از متون، سخنان و رهنمودهای ایشان و مجموعه اخبار، تصاویر و دیگر ویدئوها ازجمله مواردی است که در سه صفحه اینستاگرامی رهبر انقلاب برای کاربران به اشتراک گذاشته شده است. شما می‌توانید با دنبال کردن هریک از این صفحات به جمع علاقه‌مندان رهبر انقلاب بپیوندید.

http://instagr.am/khamenei_ir
http://instagr.am/khamenei_quote
http://instagr.am/khamenei_video

  • یوتیوب

یکی از رسانه‌های تصویری بزرگ دنیا که توسط غول موتورهای جست وجوگر طراحی شده یوتیوب نام دارد. ممکن است کاربران سراسر دنیا و مسلمانان علاقه‌مند رهبر انقلاب نتوانند از تلویزیون‌های خود ویدئوها، بیانات و سخنرانی‌های رهبر انقلاب را مشاهده کنند و در شبکه‌های خبری خود نیز از این محتوا منع شوند. اما کانال رهبر انقلاب در رسانه تصویری یوتیوب این امکان را فراهم کرده تمام کاربران از سراسر دنیا با دسترسی به اینترنت بتوانند از مجموعه بیانات، سخنرانی‌ها، مراسم شعرخوانی و دیگر محتوای ویدئویی منتشر شده در این کانال استفاده لازم را ببرند.

http://youtube.com/khameneinews

  • گوگل پلاس

رهبر معظم انقلاب صفحه خبری رهبری در گوگل پلاس از دیگر صفحات به روز و پرمخاطب به شمار می‌رود. در این صفحه نیز مجموعه تصاویر، اخبار، ویدئوها، بیانات، سخنرانی‌ها و... منتشر می‌شود و کاربران با ثبت نظرات خود می‌توانند تبادل نظر کرده و عقاید و احساسات خود را در رابطه با موضوعات مختلف بیان کنند.

google.com/+KHAMENEIIRI

کد خبر 328994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha